شناسهٔ خبر: 51021256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی:

حزب الله هیمنه اسراییل غاصب را فرو پاشیده است

زنجان - ایرنا - جانشین دبیرکل بیداری اسلامی گفت: حزب الله در سایه قدرت و پیروزی های خود، هیمنه اسراییل غاصب را از هم فروپاشیده است.

صاحب‌خبر -

دکتر حسین اکبری، پنجشنبه شب در نخستین همایش بین المللی ذوالفقار حزب الله لبنان "سید مصطفی بدرالدین" که از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری هیئت ثارالله زنجان با حضور خانواده شهید بدرالدین در گلزار هیئت ثارالله برگزار شد با تاکید براینکه این شهید بزرگوار ذوالفقار حزب الله لبنان است، افزود: در این فرصت کوتاه غیر ممکن است شهید بدرالدین را بتوان در این جمع به خوبی معرفی کرد.

وی به جایگاه، نقش جهانی و تاریخی و بین المللی حزب الله اشاره کرد و با بیان اینکه آنها چه نقطه عطفی را در تاریخ از خود به جا گذاشته اند، اظهار داشت: پس از جنگ جهانی اول، غربی ها تمام کشورهای اسلامی را اشغال کردند و دیگر هیچ کشور مستقل اسلامی در روی کره زمین وجود نداشت و نتیجه آن نیز اشغال فلسطین، تشکیل اسراییل غاصب و سلطه انگلیسی ها بر جهان اسلام بود.

اکبری ادامه داد: نقشه جهان اسلام را به اراده انگلیس و فرانسه به نوعی تقسیم و ترسیم کردند که بین مسلمانان اختلاف بیفتد تا هر وقت که اراده کردند بتوانند فتنه و اختلاف بین مسلمامان را دامن بزنند تا به زعم خود از خطر اسلام در امان باشند و بتوانند بر جهان حکومت کنند.  

وی افزود: در جنگ جهانی دوم نیز، ۲ ابر قدرت اتحاد جماهیر شوروی و امپریالیسم آمریکا برای تصرف جهان در یک نقطه اشتراک داشتند و آن مخالف با دین بود و در واقع هر ۲ کشور دین ستیز بودند و در همان زمان نیز مرگ ایدئولوژی را جشن گرفتند و دین را ناکارآمد جلوه دادند و اعلام داشتند که اسلام را تسخیر کردیم و جهان اسلام را تحت سلطه خود قرار دادیم و مسلمانان نمی توانند اقدامی را علیه ما انجام دهند.

اکبری، تصریح کرد: پس از مدت ها، مسلمانان تلاش کردند حق خود را گرفته و عزتشان را برگردانند و اما در ۴ یا ۵ جنگ بزرگ با اسراییل غاصب، در مقابل این رژیم شکست خوردند اما در نهایت اراده خداوند بر این شد که انقلاب اسلامی ایران به وقوع بپیوندند و حضرت امام خمینی (ره) نیز محکم، قوی و قهرمانانه در برابر زیاده خواهان و سلطه طلبان ایستاد و از همان ابتدا شعار نه غربی و نه شرقی را داد و آمریکای جهانخوار به عنوان جبهه باطل، انقلاب اسلامی را تهدید کرد اما حضرت امام تکلیف خود را با آمریکا و شوروی به عنوان جبهه باطل مشخص کرده و در مقابل جبهه حق را تشکیل داد و بسیج شکل گرفت.

وی، ادامه داد: بسیج در مقابل جبهه باطل ایستاد و توانست با مقاومت خود تمامی توطئه های دشمنان ازجمله آمریکا و اسراییل را در داخل کشور بر هم بزند تا اینکه این ندا به جهان رسید که جبهه حق تشکیل شده و می تواند بشریت را نجات دهد که نمونه این جبهه حق پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حزب الله بود که جوانان حزب الهی تابع ولایت فقیه توانستند در سال ۲۰۰۰ اسراییل رااز سرزمین خود بیرون برانند و با این شکست آن کشور جعلی ازهم فرو پاشید.

اکبری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود در برابر حزب الله، جنگ ۳۳ روزه را طراحی و اجرا کرد اما چون معادله دیگر عوض شده بود بنابراین باز هم در برابر حزب الله شکست خورد و بدین طریق عزت اسلامی مسلمانان، مجدد احیا شد و این پیروزی حزب الله در برابر اسراییل غاصب، آمریکا را سخت گیج و مبهوت کرده است.

وی با تاکید براینکه خدواند وعده پیروزی به جبهه حق داده است، تصریح کرد: آمریکا، اسراییل و کشورهای مزدور آنها همگی باطل هستند و امروز آمریکا که قدرت بلامنازع جهان بود رو به افول است و فروپاشی هیمنه اسراییل به دست حزب الله نیز درسی برای بشریت شد.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی گفت: با روی کار آمدن حزب الله، به این سووال پاسخ داده شد که اسلام و دین می تواند کارآمد و تنها راه نجات بشریت باشد و توانست تمامی معادلات نظامی، تئوری ها و اندیشه هایی که غربی ها به خورد دیگران داده و خود را برتر معرفی کرده بودند را درهم شکسته و نابود کند و امروز در جهان، مقاومت به عنوان نقش محوری، بشریت را نجات داده، عزت اسلامی را برگردانده، ارزش های عاشورا را احیا کرده و قرآن را به جهان و اسلام را به عنوان تنها راه نجات بشریت، معرفی کرده است.

اکبری با بیان اینکه این همه عزت، عظمت و قدرت برگرفته از نهضت عاشورا است و امروز امنیت جهان مدیون انقلاب اسلامی و مقاومت است، افزود: آمریکا در شرایط افول قرار گرفته است و همه می دانند که هر کجا جبهه حق در مقابل جبهه باطل ایستاده به پیروزی رسیده و حتی یک مورد استثنا هم وجود نداشته و ندارد و تلاش می کنند به هر طریق ممکن از بیداری اسلامی جلوگیری کرده و برای دستیابی به اهداف شوم خود، ارتباط مقاومت با حزب الله را قطع کنند.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت در برابر داعش ایستاد و آنها هرگز تسلیم نمی شدند و این تفکر بسیجی مقاومت بود که توانست در مقابل آنها بایستد و گرنه آن تفکر افراطی که تکفیری ها داشتند باید مسلمانان دهها سال جنگ کرده و یکدیگر را می کشتند و این کار نیز موجب شادمانی آمریکا می شد که خوشبختانه عمرشان به پایان رسید.  

نظر شما