شناسهٔ خبر: 51019830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

برومند: استقلال باید بهتر نتیجه بگیرد/ تیمی که مدعی قهرمانی است نباید تنها تفکر نباختن داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال با مساوی های اخیر ۶ امتیاز از دست داد که مساوی با ۲ باخت است.

صاحب‌خبر -

پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال، در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال از اول فصل باختی نداشته است، اما با سه مساوی ۶ امتیاز که برابر است با ۲ باخت است که می‌تواند آخر فصل به ضرر این تیم تمام شود. اگر استقلال نیم فصل اول امتیازات را جمع نکند، ممکن است نیم فصل دوم به مشکل بخورد. چیزی که ما می‌بینیم تلاشی نمی‌شود که استقلال امتیازات را جمع آوری کند.

وی افزود: اگر استقلال می‌خواهد از کورس قهرمانی جا نماند باید امتیاز ندهد. چیزی از بازی با گل گهر ندیدیم، درست است که شخصیت تیم طوری است که نمی‌بازد، اما اگر کاری نکند به مشکل می‌خورد. نساجی در حد و اندازه استقلال نبود، حتی به دروازه استقلال نزدیک نشد. فجرسپاسی هم همینطور. اگر استقلال خوب بازی می‌کرد، می‌توانست دو یا سه گل بزنند، چیزی که شاهد آن نبودیم.

برومند، در خصوص دیدار استقلال و گل گهر در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، گفت: مسابقه کیفیت خاصی نداشت. دو بازیکن خارجی تیم بازی نکردند، معلوم نبود داستان از چه قرار است؟ گفته می‌شود که برای بازیکن‌های خارجی تضمین گرفتند و بعد از ۲ بازی آن تضمین‌ها را باید اجرایی می‌کردند که اتفاق نیفتاد. دیدار استقلال و گل‌گهر سرد و بی‌روح بود. هر دو تیم فقط یک فرصت داشتند. تیمی که مدعی قهرمانی است نباید فکر کند ما باخت ندادیم. در این دوره، استقلال نسبت به تیم‌های دیگر بازیکنان باکیفیتی خریداری کرده است و می‌تواند بهتر از این نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال، در پایان در خصوص تقابل مجیدی با منصوریان، خاطرنشان کرد: به هرحال نوستالژی خوبی است که اکثریت استقلالی‌ها مربی هستند. رضا عنایتی، جواد نکونام، قلعه‌نویی و منصوریان! اما در کیفیت و نتیجه گیری تفاوتی ندارند، فقط می‌تواند نوعی نوستالژی به وجود آورد.

انتهای پیام/

نظر شما