شناسهٔ خبر: 51017619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوری فر:

اتفاقات بازی گل گهر ، مجیدی را تا مرز سکته برد

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: اتفاق رخ داده در بازی با گل گهر، شوک بزرگی و نزدیک بود سرمربی تیم سکته کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در مورد لغو مجوز بازی یامگا و ژستد گفت: چون صحبت از رختکن شد، باید به موردی اشاره کنم. دیشب بعد از پایان بازی ویدئویی از رختکن باشگاه استقلال منتشر شد. طاهری پس از انتشار این ویدئو توضیحاتی را ارائه داد و من هم لازم است توضیحاتی بدهم. باشگاه استقلال بابت شرایط رختکن از مسئولان ورزشگاه سیرجان عذرخواهی می‌کند. عادت ما این نیست و معمولا در بازی‌هایمان نیرو‌هایی را داریم که رختکن را مرتب می‌کنند. متاسفانه دیروز ناهماهنگی به وجود آمد و بالاخره این اتفاق افتاد. انتقاد را باید پذیرفت. ویدئویی که منتشر شد در شان باشگاه استقلال نیست. به طور حتم در آینده به طور جدی و بهتر عمل می‌کنیم. من از هواداران استقلال و مسئولان ورزشگاه سیرجان بابت آن تصاویر عذرخواهی می‌کنم.

او افزود: اقلیتی از بخش هواداری استقلال صحبتی مطرح می‌کنند که مسئولان باشگاه از ماجرای بازیکنان خارجی مطلع بوده اند. یک سری هم به من انتقاد کردند که گفتم این اتفاق شوک بود و سرمربی نزدیک به سکته بوده است و این صحبت‌ها را جوسازی دانستند. اصل ماجرا نباید فراموش شود. اصل ماجرا در جلسه هماهنگی شب بازی رخ داد. زمانی که ناظر مسابقه، داوری و سرپرست ۲ تیم حضور داشتند. در این جلسه قاعده و قانون این است که لیستی از محرومان بازی به ۲ تیم ارائه شود. این لیست به ما ارائه شد و هیچ اشاره‌ای به موضوع محرومیت ۲ بازیکن خارجی ما نشد. زمانی که این اتفاق افتاد و ما از جلسه هماهنگی خارج شدیم، احساس کردیم جوسازی‌ها به پایان رسیده اند و اگر مشکلی بود ناظر بازی به ما اعلام می‌کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال بیان کرد: شما در لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی هم این موضوع را می‌بینید. ما به کادر فنی لیست محرومان را اعلام کردیم. همه چیز طبق روال تا روز مسابقه پیش رفت. روز مسابقه ساعت ۱۳:۲۹ به باشگاه به صورت رسمی اعلام شد و تا زمانی که به اطلاع تیم رسید، ساعت ۱۴ بود. اما به من تاکید شد که فعلا به تیم تنش و استرس ندهیم؛ چون در حال انجام رایزنی بودند که این موضوع که به نظر در آن ساعات غیرقانونی بود، حل شود. من حداقل تصمیمی که گرفتم این بود که سرمربی را در جریان قرار دهم. حدود ساعت ۱۴ در اتاق جلسه فنی به مجیدی این موضوع را اطلاع دادم. این دلیل نمی‌شود که شما حتی اگر از ۱۰ روز قبل این موضوع را می‌دانستید، شوکه نشوید؛ چون در شب قبل مسابقه در جلسه هماهنگی به ما اعلام شد که می‌شود از این ۲ بازیکن استفاده کرد. مجیدی به هر صورتی که بود، خودش را جمع کرد و به جلسه فنی رفت و به بازیکنان اشاره‌ای نکرد؛ چون به ما گفته شده بود که در حال رایزنی هستند. ما به همین دلیل ترکیب رسمی را اعلام کردیم. به استادیوم که رسیدیم، آن اتفاقات رخ دادند. متاسفانه در نهایت مسئولان به ما گفتند که این ۲ بازیکن با مسئولیت خودتان بازی کنند.

نوری فر بیان کرد: هواداران استقلال توقع بالایی و انتقادات به جایی دارند. به هر حال حتی اگر ۲ بازیکن خارجی حضور نداشته باشند، توقع هواداران بردن است؛ اما نباید شرایط قبل از بازی را نادیده بگیریم. به دنبال بهانه‌جویی نیستیم. واقعیتی است که مطرح شده است. مجیدی و طاهری بیشترین زحمات را کشیدند. ما از بحران دیروز با کمترین حاشیه خارج شدیم. به نظرم رفتار بازیکنان استقلال در جریان بازی و بعد از بازی بسیار حرفه‌ای بود و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

بیشتر بخوانید 

نوری‌فر افزود : ما صحبت آبرو و اعتبار فوتبال را می‌کنیم و این که حال فوتبال ما با این قانون‌گذاری‌ها بهتر شود؛ اما چیزی که ما دیروز در ورزشگاه سیرجان دیدیم، عکس این اتفاق است. این که شما دو بازیکن را از لیگ‌های معتبر خارجی به ایران و باشگاه استقلال آوردید و پیش پرداخت و دستمزدشان را دادید و پنج هفته هم بازی کرده‌اند، اگر صحبت احترام به مخاطبان فوتبالی است، باید این را در نظر بگیریم که در قالب نامه محرمانه کار را پیش نبریم. همین چند هفته پیش یکی از هواداران استقلال جانش را به خاطر نتیجه استقلال از دست داده است. ما دیروز فشار شدید عصبی داشتیم. شما می‌خواهید کاری کنید که حال فوتبال خوب شود، اما با قانون‌گذاری خیلی سخت و محدود کاری کردید که الان هم باشگاه استقلال و هم میلیون‌ها هوادار آن زیان دیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما