شناسهٔ خبر: 51017518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عالی حرم امام رضا(ع):

محدودیت‌های کرونایی در حرم امام رضا(ع)به حداقل رسیده است

مشهد- ایرنا- مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به آمار قابل توجه واکسیناسیون عمومی در کشور و بهبود شرایط کرونایی، با هماهنگی مسوولان ستاد کرونا در استان، محدودیت‌ها در اماکن متبرکه و روضه منوره رضوی به حداقل ممکن رسیده است.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی برادران عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین در حال حاضر با توجه به سرمای هوای مشهد و دشواری حضور زائران در صحن‌ها، امکان میزبانی از آنها در سایر رواق‌ها و اماکن متبرکه فراهم شده و کفشداری‌های حرم مطهر نیز فعال است.

وی ادامه داد: با وجود این کاهش محدودیت، همچنان توزیع ماسک و مواد بهداشتی به عنوان یکی از پروتکل‌های مهم مقابله با کرونا همچنان انجام می‌شود و خادمان حرم مطهر این خدمت را به زائران گرامی ارائه می‌کنند.
بنا بر آمار رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

 از دیروز چهارشنبه تا امروز پنجشنبه چهارم آذر ۱۴۰۰  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و ۸۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

سه هزار و ۳۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۷ میلیون و ۶۱ هزار و ۶۰۶ نفر دُز اول، ۴۵ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۷۷۱ نفر دُز دوم و ۸۶۴ هزار و ۹۹۲ نفر دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۳ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۳۶۹ دُز رسیده است.

نظر شما