شناسهٔ خبر: 51015131 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

طالبان:

تا ۶ ماه آینده اقتصاد را رشد می‌دهیم

تسنیم

سخنگوی طالبان با تاکید بر اینکه آن‌ها در پی انتقامجویی از هیچکس نیستند، وعده داد که در کمتر از ۶ ماه آینده اقتصاد افغانستان شاهد رشد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «ذبیح‌الله مجاهد» معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان در گردهمایی شیعیان در غرب کابل گفت که افغانستان فصل جدیدی را آغاز کرده که نیازمند همکاری و همدلی همه مردم است.

وی با اشاره به خروج نظامیان خارجی از افغانستان افزود: جهاد علیه اشغال به پایان رسید، جهاد آبادانی کشور را آغاز می‌کنیم، ما در پی آغاز پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای مانند پروژه تاپی، کاسا یکهزار، مس عینک و غیره هستیم.

مجاهد در ادامه نیز وعده داد که تا کمتر از ۶ ماه آینده وضعیت افغانستان بهبود یافته و این کشور شاهد رشد اقتصادی خواهد بود.

سخنگوی طالبان با تاکید بر لزوم وحدت بین مردم افغانستان گفت: زمانی که وحدت ملی ما تامین باشد و بزرگان ما همدلی و همکاری در بین خود داشته باشند، تمام چالش‌های موجود در کشور از بین برده خواهد شد.

معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان ادامه داد: امارت اسلامی در پی انتقام‌گیری از هیچکس نیست، مجاهدین امارت اسلامی تلاش دارند تا حیثیت ‌و عزت هیچکدام از هموطنان ما لطمه نبیند.

نظر شما