شناسهٔ خبر: 51010974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

طلبی مربی که ۵ دبیر فدراسیون فوتبال نتوانستند وصول کنند

باشگاه دسته دومی پاس همدان به یکی از مربیان بدهکار است اما ۵ دبیرکل فدراسیون نتوانسته‌اند این طلب را وصول کنند. یکی از مشکلات مربیان و بازیکنان کشورمان در فوتبال باشگاهی عدم وصول مطالبات آنها از باشگاه‌هاست. برخی از بازیکنان و مربیان از سال‌های دور از باشگاه ها طلبکارند این مساله در تیم‌ها بزرگی مثل […]

صاحب‌خبر -

باشگاه دسته دومی پاس همدان به یکی از مربیان بدهکار است اما ۵ دبیرکل فدراسیون نتوانسته‌اند این طلب را وصول کنند.
یکی از مشکلات مربیان و بازیکنان کشورمان در فوتبال باشگاهی عدم وصول مطالبات آنها از باشگاه‌هاست. برخی از بازیکنان و مربیان از سال‌های دور از باشگاه ها طلبکارند این مساله در تیم‌ها بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بیشتر رسانه‌ای می‌شود اما در سایر باشگاه ها نیز مربیان و بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان دچار مشکلات حیرت انگیزی می‌شوند در حالیکه مربیان و بازیکنان خارجی با فشار فیفا و ‌AFC بعد از یکی دو سال به حق و حقوق خود می‌رسند.
پاس همدان یکی از باشگاه‌های فوتبال کشور است که به داود مهابادی بدهکار است. این مربی به فارس می‌گوید: ۶ سال است که مبلغی از این باشگاه طلبکارم. بخشی از این طلب پولی است که برای خرید لباس از جیبم برای باشگاه هزینه کردم اما هنوز نتوانسته‌ام این پول را بگیرم. من برای ۵ دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه نوشتم و هر ۵ دبیرکل محترم فدراسیون قول دادند که این طلب وصول شود اما مهدی محمدنبی، محمدرضا ساکت، ابراهیم شکوری، منصور قنبرزاده و حسن کامرانی فر نتوانسته‌اند این طلبم را وصول کنند.
وی افزود: همه هم قول دادند که تا این باشگاه بدهی‌اش را نپردازد اجازه شرکت در مسابقات به این تیم داده نمی شود! با این حال بازهم می‌بینیم که باشگاه پاس همدان در مسابقات حاضر می‌شود. واقعا برایم جالب است بدانم که پارتی این تیم چه کسی است که با وجود بدهکاری به من بازهم در مسابقات شرکت می‌کند.

هدیه ویژه عابدزاده برای زهره کودایی
زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی بانوان است که با مهار پنالتی‌های بازیکنان اردن باعث حذف آنها و صعود بانوان ایران برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا شد. چندی پیش خبرهایی دست به دست شد که اردنی‌ها با ادعایی واهی علیه زهره کودایی دروازه‌بان ایران شکایت کرده‌اند که این اتفاق واکنش‌های زیادی را برانگیخت و جامعه فوتبالی ایران از کودایی حمایت ویژه‌ای داشتند.
در روز تولد زهره کودایی نیز برای این گلر سنگ تمام گذاشته شد و اعضای تیم در کمپ تیم‌های ملی برای او جشن تولدی ترتیب دادند. او پس از فوت کردن شمع تولدش گفت: مرسی از آقا امیرعابدزاده، مرسی از فدراسیون فوتبال و همه، مرسی از مردم عزیزی که حمایتم کردند و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزم ایران باشم.
امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی در روز تولد کودایی برای گلر بانوان یک جفت دستکش دروازه‌بانی فرستاد که او را بسیار خوشحال کرد. جالب اینکه کودایی همان لحظه دستکش‌ها را پوشید و با استایل گلری در جشن تولدش حاضر بود.

ترکیب تیم مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن مشخص شد
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان مشخص شدند.
پس از انتخاب علی احسانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن، با حکم منصوریزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، مهدی نصیری از حوزه معاونت بهره برداری و ابراهیم علیخانی از حوزه مالی و اقتصادی این شرکت به هیات مدیره باشگاه پیوستند.
همچنین مقرر شد، مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره شرکت ذوب‌آهن در خصوص سیاست‌گذاری‌های کلان و حمایت از هیات مدیره در کنار باشگاه حضور داشته باشد.
به این ترتیب، بهزاد کرمی(رئیس)، مهدی نصیری(نایب رئیس)، محمود شعاعی، ابراهیم علیخانی و فرشاد دادفر، بدنه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن را تشکیل می‌دهند.

افسران کنترل دوپینگ در لیگ فوتبال
ماموران مبارزه با دوپینگ از ۴۱ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی تست گرفتند.
از تاریخ ۲۷ آبان تا ۳ آذرماه افسران کنترل دوپینگ نادو از ورزشکاران ملی و بین المللی تست دوپینگ گرفتند. ۴ ورزشکار از لیگ برتر فوتبال، ۱۴ ورزشکار قایقرانی، ۲ ورزشکار بوکس، ۲ ورزشکار دوچرخه سواری، ۲ورزشکار دوومیدانی و یک شناگر ورزشکارانی بودند که با حضور افسران کنترل دوپینگ نادو تست دادند.
همچنین با درخواست شورای بین المللی ورزش های نظامیان (CISM) و کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان (ICSD) ماموریت بین المللی انجام تست دوپینگ رقابتهای جهانی کشتی نظامیان جهان، رقابت های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان که به میزبانی کشورمان برگزار می شود به نادوی ایران واگذار شد که در همین راستا افسران نادوی ایران از ۶ کشتی گیر، ۵ تکواندو کار و ۵ کاراته کار حاضر در این رقابتها تست دوپینگ گرفتند.

اینفانتینو تماشاگر صعود ایران به جام جهانی؟
وزیر ورزش از حضور جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران خبر داد.
حمیدرضا سجادی اگرچه به اشتباه اولین بازی پیش روی ایران را در مقابل امارات عنوان کرد اما صحبتهای او حامل خبری مهم بود: حضور جیانی اینفانتینو در ورزشگاه آزادی برای تماشای جشن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی.
سجادی در این باره گفت: حدود یک ماه دیگر اولین بازی که ما میزبان هستیم مقابل امارات است. اگر سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم خبر صعود ما به جام جهانی مردم را خوشحال خواهد کرد. آقای عزیزی خادم به من گفتند که جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است برای این بازی به ایران بیایند و از این بازی دیدن کنند. با شنیدن آن خبر یک موج امیدی در جامعه ایجاد می‌شود.
ایران روز ۷ بهمن در مقابل عراق و ۱۲ بهمن در برابر امارات به میدان خواهد رفت و هر دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار میشود. پیروزی در هر کدام از این بازیها ایران را به جام جهانی هدایت خواهد کرد.

نظر شما