شناسهٔ خبر: 51002267 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تیشه‌گران: به میزبانی مطلوب مسابقات ناشنوایان جهان شک داشتم/ اردوها را تا المپیک تعطیل نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: اردوها را تا زمان حضور در المپیک ناشنوایان تعطیل نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهران تیشه‌گران در پایان مسابقات ناشنوایان قهرمانی جهان در تهران گفت: امروز، روز خوبی برایم بود؛ چرا که این ناشنوایان خوشحال هستند. به دلیل برگزاری مرتب و منظم مسابقات به خودم و همکاران و کسانی که ما را حمایت کردند، می‌بالم. زمانی که درخواست میزبانی را پذیرفتم، در شک بودم که بتوانیم برگزار کنیم یا نه. خدا را شکر تیم‌های زیادی شرکت کردند و مسابقات هم با موفقیت بچه‌های ما تمام شد. در تکواندو و کاراته مقام اول تیمی جهان را در حضور تیم‌های قدرتمند دنیا گرفتیم و این نشان می‌دهد که تیم‌های کشورمان خیلی زحمت کشیدند.

وی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم در المپیک هم با آمادگی کامل شرکت کنیم. اردوها را تعطیل نمی‌کنیم و همه رشته‌ها خیلی زود اردوها را خواهند داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان اظهار داشت: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله از این به بعد هم ما را حمایت کنند. سجادی به ما انگیزه می‌دهد و حمایت می‌کند. ان‌شاءالله با حضور این شخص ورزشی، ترقی و پیشرفت داشته باشیم.

تیشه‌گران در باره میزبانی این مسابقات گفت: میزبانی بد نبود و واقعاً سخت بود، چون مسابقات در دو رشته برگزار شد. راضی هستم. همه حمایت کردند و مشکلی در برگزاری نداشتیم.

وی تصریح کرد: در فدراسیون ناشنوایان 17 رشته داریم که این خودش یک وزارت است. به احتمال 90 درصد دو میزبانی دیگر در سطح آسیا داریم؛ یکی شطرنج و دیگری فوتسال که ان‌شاءالله آن را هم به ما بدهند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: روز گذشته با مسئولان فدراسیون جهانی تلفنی صحبت کردم و آنها به خاطر میزبانی خوب تشکر کردند. خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامد، هم از لحاظ پروتکل‌ها و هم به لحاظ مالی همه چیز به خوبی پیش رفت.

تیشه‌گران درباره هزینه‌های این میزبانی یادآور شد: اینکه 400 نفر به مدت 7 روز میهمان باشند، هزینه‌هایش خیلی بالاست. از این به بعد طلبکاران به سراغ‌مان خواهند آمد. درباره هزینه‌ها نیز باید بگویم که 4، 5 میلیارد بوده است. سجادی قول داد کمک کند. ضمن اینکه 40 تا 45 درصد از اعتبارات خودمان را گرفته‌ایم و اگر صددرصد را بدهند، مشکلی نخواهیم داشت. ما تفاهم‌نامه داریم که هنوز هم امضا نشده و بر اساس آن، بودجه‌مان  7 میلیارد است.

 

انتهای پیام/

نظر شما