شناسهٔ خبر: 50999107 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

کمالوندی:ایران و آژانس به توافقات کلی رسیدند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ایران و آژانس درباره چگونگی پیگیری موضوعات مورد علاقه به توافقات کلی رسیدند و توافق کردند که رایزنی‌ های خود را برای تکمیل چارچوب و جزییات ادامه همکاری‌ها ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر «بهروز کمالوندی» معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص نتیجه سفر روز گذشته «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران گفت: آقای گروسی در این سفر علاوه بر دیدار با آقای محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی افزود:‌گفت‌وگوها در فضای سازنده مطرح شد و دو طرف در ارتباط با چگونگی پیگیری موضوعات مورد علاقه به توافقات کلی رسیدند.

کمالوندی یادآور شد: با توجه به فشردگی این سفر که در آستانه نشست شورای حکام صورت گرفته بود و ضیق وقت، طرفین ضمن توافق بر روی کلیات موضوعات مورد نظر، موافقت کردند که رایزنی‌های خود را برای تکمیل چارچوب و جزییات ادامه همکاری‌ها همچنان ادامه دهند.

به گزارش فارس، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران دیروز (سه‌شنبه) دوم آذر ماه برای دومین بار ظرف حدود دو ماه و نیم گذشته میزبان «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در محل سازمان انرژی اتمی بود. گروسی پس از آن هم به دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رفت./فارس

نظر شما