شناسهٔ خبر: 50994934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتسال: لیست اعلام شده از سوی ما نبوده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص انتشار اسامی نفرات دعوت شده به اردوی ایتالیا اظهار داشت: این لیست از سوی ما نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، لیست تیم ملی فوتسال جهت اردوی این تیم در ایتالیا در روز برگزاری دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر اعلام شد و برخی مربیان به این اقدام اعتراض داشتند اما «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص و در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت:‌ هرگونه لیست رسمی تنها از سایت فدراسیون فوتبال انتشار پیدا می‌کند و من نیز نمی‌دانم چه کسی این اسامی را انتشار داده است.

وی افزود: در این لیست؛ سینا پرکاس حضور دارد اما آیا این دروازه‌بان که پایش شکسته را ما دعوت می‌کنیم؟ پس معلوم می‌شود این لیست از سوی ما نبوده است و مربیان باید به کسانی معترض باشند که این اسامی را انتشار دادند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این لیست برای اردوی قبلی بوده و تغییراتی دارد. به زمان خودش لیست تیم ملی اعلام می‌شود. اسامی مدنظر ما به کشور ایتالیا فرستاده شده است. 

تیم ملی فوتسال ایران ۲۸ آذر ماه اردوی تدارکاتی خود را در ایتالیا برپا می‌کند و در این اردو به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.  

نظر شما