شناسهٔ خبر: 50982062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی موضوع مشارکت وزارت راه و نفت در تکمیل آزادراه شیراز بوشهر

موضوع مشارکت وزارت راه و وزارت نفت در اجرای پروژه آزادراه شیراز بوشهر در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:‌ در این جلسه که مهندس رجا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا وزارت دفاع نیز حضور داشت، به دلیل مشترک بودن بخش اول این آزادراه با آزادراه شیراز اهواز و استفاده از توان و ظرفیت وزارت دفاع به عنوان عنوان شریک سرمایه گذار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر راه برای مشارکت با وزارت دفاع و وزارت نفت در اجرای این پروژه اعلام آمادگی کردند همچنین تسریع در امضای قرارداد قطعات ۷ و ۸ آزادراه شیراز بوشهر درخواست دیگری بود که وزیر راه و شهرسازی با موضوع موافقت و درخواست را برای اجرا به شرکت زیرساخت و معاونت برنامه ریزی وزارتخانه ابلاغ کرد.

قادری همچنین اعلام کرد: در جلسه‌ای که با حضور بنده و عزیزی نماینده شیراز، اصنافی شهردار شیراز، صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل ذیربط برگزار شد، موضوع الحاق واحد‌های مسکونی ساخته شده در اطراف محله گویم به شهر شیراز و تعیین تکلیف قطعات باغشهری محدوده گود گویم به بحث و بررسی گذاشته شد.

او ادامه داد:‌ قرار شد که بخش‌های مسکونی مطابق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری به محدوده شهر الحاق شود و برای واحد‌های باغشهری محدوده گود گویم هم راهکاری اندیشیده شده و این راهکار پس از جمع بندی استان برای تایید به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما