شناسهٔ خبر: 50964534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام رهبر انقلاب وظیفه ناجا را سنگین‌تر کرد/ قدر و منزلت ناجا را با خدمت‌رسانی بیشتر افزایش می‌دهیم

گروه استان‌ها - معاون روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: به فرموده رهبر انقلاب نیروی انتظامی به‌تنهایی می‌تواند به‌اندازه چندین سازمان برای نظام آبرو کسب کند لذا وظیفه ما سنگین‌تر شده و ما نیز قدر و منزلت ناجا را باید با خدمت‌رسانی بیشتر افزای

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی همزمان با ایام هفته بسیج در جمع فرماندهان‌، مدیران و کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است ‌که ثمره آن تربیت جوانان ارزشمندی بود که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند و از ناموس و کیان کشور جانانه دفاع کردند و امروز این پرچم پرافتخار اسلامی در دست شما جوانان عزیز است.

وی افزود: امروز دانشمندان ایران اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و دفاعی پیشتاز هستند و این ارزش‌ها با رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حاصل شده است. ارسال پیام روح‌بخش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در هفته ناجا تأییدکننده رشادت‌های شما عزیزان است، امروز آحاد کارکنان خدوم و به تعبیر معظم له "مجاهدان فی سبیل الله" در ناجا باید بر خود ببالند که رهبر فرزانه و فرمانده عزیز پیامی سرشار از روی حکمت و رضایت برای فرزندان خود در ناجا ارسال نموده‌اند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه گفت: ناجا علاوه بر تأمین امنیت، در همه عرصه‌ها و در دوران کرونا با برگزاری 6 مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب الحسین (ع) شهدای ناجا و خدمت‌رسانی مادی و معنوی به زوار و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خوش درخشید و این افتخار است که تأیید و رضایت نایب بر حق امام زمان (عج) را کسب کرده‌ایم و برای سرباز چیزی بالاتر از این نیست که تأیید فرمانده خود را کسب کند.

بهرامی با اشاره به پیام رهبر انقلاب که نیروی انتظامی به‌تنهایی می‌تواند به‌اندازه چندین سازمان برای نظام آبرو کسب کند تصریح کرد: امروز این پیام ایشان مسرت‌بخش است لیکن وظیفه ما را نیز سنگین‌تر می‌کند و ما نیز قدر و منزلت ناجا را باید با خدمت‌رسانی بیشتر افزایش دهیم زیرا که خدمت‌رسانی به مردم مدال پرافتخاری است که باید شاکر باشیم و رمز موفقیت ما در نیروی انتظامی این است که تمام مأموریت‌هایمان مطابق با فرامین و فرمایشات معظم له است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه "مردم و آحاد ملت و جوانان ما باید با قرآن مأنوس شوند"گفت: برای تحقق داشتن پلیس تراز جامعه اسلامی باید آحاد کارکنان ناجا با قرآن مأنوس شوند و دستورات و رهنمودهای قرآن را سرلوحه کار خود کنند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ابراز داشت: در منزل و محل کارمان باید مأنوس با قرآن باشیم. اولین قدم و مقدمه و فتح الباب انس با قرآن که در بیش از صد آیه آن اشاره شده تلاوت قرآن است. سیدالشهدا (ع) از سپاه عمر سعد ملعون یک روز مهلت خواستند تا با خدا راز و نیاز کنند و قرآن بخوانند و ما در ناجا با توجه به حساسیت بالای کارمان که برپایی امنیت است و امنیت نیز زیربنای تمام توسعه‌هاست باید بیشتر با قرآن مأنوس شویم.

بهرامی تصریح کرد: برای ساختن جامعه باید خودسازی کنیم و برای خودسازی باید با معارف اهل‌بیت (ع) انس بگیریم به حبل‌المتین الهی چنگ بزنیم و به وعده الهی که پیروزی حق بر باطل است ایمان داشته باشیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: ناجا در 43 سال گذشته با توجه به وعده‌های الهی دین خدا را یاری کرد و به پیروزی رسیدیم لذا امروز نیز باید با خدای خود عهد ببندیم که تا آخرین نفس از اسلام و این نظام مقدس اسلامی که میراث گرانقدر امام راحل (ره) و شهدای عزیز است مراقبت ‌کنیم تا این انقلاب را با دستان پرکفایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما