شناسهٔ خبر: 50945611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ بسکتبال NBA؛

نهمین پیروزی لیکرز در شب درگیری خونین و اخراج لبران در لیگ بسکتبال آمریکا + فیلم

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز به مصاف دیترویت پیستونز رفت. در این دیدار تیم لیکرز در شب اخراج لبران جیمز ستاره خود از زمین موفق شد با نتیجه ۱۲١ بر ۱١۶ دیترویت را از پیش رو بردارد و به نهمین پیروزی خود دست پیدا کند. لیکرز با پیروزی در این دیدار با ٩ پیروزی و ٩ شکست در رده نهم جدول کنفرانس غرب قرار گرفت. دیترویت هم با ۴ پیروزی و ١٢ شکست در رده ۱۴ کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار آنتونی دیویس از لیکرز با کسب ۳٠ امتیاز، ١٠ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم جرمی گرانت از دیترویت با کسب ۳۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در این دیدار لبران جیمز و با آیزیا استوارت جنجالی خونین در لیگ بسکتبال آمریکا رقم زدند که منجر به اخراج هر ۲ بازیکن شد.

<div id="video-display-embed-code_15157137"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7974215/15157137?width=400&height=300"></script></div>

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، گلدن استیت واریرزر مقابل تورنتو رپترز صف آرایی کرد. در این بازی گلدن استیت توانست با نتیجه ۱١٩ بر ١٠۴ رپترز را شکست دهد تا استفان کری به همراه یارانش تیم برتر کنفرانس غرب باقی بمانند. گلدن استیت با این پیروزی، پانردهمین برد فصل خود را تجربه کرد و با ١۶ پیروزی و ٢ شکست صدر نشین کنفرانس غرب ماند. در مقابل هم رپترز با شکست در این دیدار با ٨ پیروزی و ١٠ شکست در رده ۱۲ جدول کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار جردن پل از گلدن استیت واریرزر با کسب ۳۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم پاسکال سیاکم از رپترزر با کسب ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • دالاس ماوریکس ۹۱ – ۹۷ لس آنجلس کلیپرز
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۲۱ – ۱۱۶ دیترویت پیستونز
  • نیویورک نیکس ۱۰۳ – ۱۰۹ شیکاگو بولز
  • دنور ناگتس ۹۷ – ۱۲۶ فینیک سانز
  • گلدن استیت واریرزر ۱۱۹ – ۱۰۴ تورنتو رپترزر

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما