شناسهٔ خبر: 50930843 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ستاد توسعه فرهنگ | لینک خبر

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق هم‌افزایی می‌کنند تا توانمندی‌ نیروی انسانی افزایش یابد

سمینار یک‌روزه تاثیر خدمات رفاهی بر عملکرد نیروی انسانی، میزبان فعالان ریست‌بوم فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

شرکت دانش‌بنیان سنجش فناوری خاورمیانه؛ کارگزار پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت دانش بنیان میزان گستران شریف از شرکت های فعال در حوزه منابع انسانی کشور ، با آشنایی نسبت به شرایط، نیازها و اولویت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و چالش‌های آن‌ها به ویژه در حوزه نیروی انسانی، این سمینار یک روزه را با هدف ارتقای بهره وری نیروی انسانی در این کسب‌وکارها میزبانی می‌کند.

 

گامی برای رونق زیست‌بوم فناوری و نوآوری

با توجه به نقش و اهمیت نیروی انسانی در توسعه فناوری، ارائه بهتر خدمات نوآورانه و محصولات دانش‌بنیان، در سمینار یک روزه و برخط به بررسی تاثیر خدمات رفاهی بر ارتقای عملکرد سرمایه انسانی پرداخته می‌شود.

هدف اصلی این سمینار، هم افزایی و هم فکری در حوزه سرمایه انسانی با حضور فعالان شرکت های دانش بنیان و در نهایت ارائه راه‌کارها، برنامه‌ریزی برای ارتقای این بخش و حمایت‌ها و ارائه خدمات در آینده به فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.

با توجه به شناختی که نسبت به شرکت های دانش‌بنیان نیازهای نیروی انسانی و لازمه‌های افزایش کارآمدی وجود دارد، این رویداد می تواند به رونق کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در کنار افزایش رضایتمندی نیروی انسانی منجر شود.

 

هم‌اندیشی زیر یک سقف

فراخوان این سمینار یکروزه که 3 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، از دو هفته گذشته آغاز و زمینه برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده است.

همچمنین ثبت نام کنندگان با تکمیل  پرسشنامه‌ای در حوزه خدمات رفاهی شرکت های دانش بنیان، در برنامه‌ریزی راهبردی و ارتقای خدمات قابل ارائه به شرکت‌ها مشارکت می‌کنند.

شرکت‌کنندگان، به شکل حضوری و با رعایت سازوکارهای بهداشتی، در صندوق نوآوری و شکوفایی حضور خواهند یافت و به بیان نیازها و ارائه راه‌کارهایشان در حوزه یادشده می‌پردازند.

پیش‌بینی می‌شود در سمینار یک‌روزه تاثیر خدمات رفاهی بر عملکرد نیروی انسانی، فعالان فناور از یکصد شرکت دانش بنیان  و خلاق حضور داشته باشند.

 

حضور فعالان و متخصصان حوزه نیروی انسانی

حسین صفرزاده استادیار دانشگاه و مولف کتاب های حوزه منابع انسانی و مدیریت، در سمینار یک روزه تاثیر خدمات رفاهی بر ارتقای عملکرد سرمایه انسانی، به نقش و اهمیت سرمایه انسانی در توسعه کسب و کار، شناخت ابعاد مختلف خدمات رفاهی، بهبود عملکرد سرمایه انسانی با استفاده از خدمات رفاهی،  راهکارهای ایجاد انگیز در سرمایه انسانی و مزیت‌های برون‌سپاری در حوزه مدیریت منابع انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین این فرصت برای فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری فراهم است تا ضمن مطرح کردن پرسش‌ها و دیدگاه‌هایشان، در این زمینه ابهام‌زدایی کنند و به راهکاری جامع در ارتقای عملکرد نیروی انسانی برسند.

 

این رویداد چهارشنبنه سوم آذرماه سال جاری از ساعت 10 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در سمینار یک روزه تاثیر خدمات رفاهی بر ارتقای عملکرد سرمایه انسانی، از طریق سایت ایوند به آدرس https://evnd.co/GqcIY  اقدام کنند و با وارد کردن کد sanjesh یا mizan از تخفیف ثبت نام بهره‌مند شوند.

 

نظر شما