شناسهٔ خبر: 50926377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پایان دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشکده علوم پزشکی نیشابور

استقبال کارکنان از دومین المپیاد ورزشی حاصل نگاه مثبت مسئولان ورزش دوست دانشکده در ارتقای فرهنگ ورزش و حمایت از فعالیت های ورزشی است.

صاحب‌خبر -

معاون فرهنگی و دانشجویی در گفت‌وگو با مفدا، اظهارکرد: ورزش به ویژه ورزش کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که آنچه در یک سازمان بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و ورزش می تواند باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان شود و هرگونه سرمایه گذاری در امر ورزش با تامین سلامت جسمی و روحی کارمندان موجب افزایش بهره وری سازمان است.
مهندس منصور نعیم آبادی با اذعان به اهمیت و نقش ورزش در افزایش شادابی و نشاط کارکنان افزود: ۵۰۰ نفر از کارکنان دانشکده علوم پزشکی نیشابور در دومین المپیاد ورزشی کارکنان در ۵ رشته ورزشی دارت، تنیس‌روی‌میز، تیراندازی، والیبال و فوتسال شرکت داشتند که این استقبال کارکنان حاصل نگاه مثبت مسئولان ورزش دوست دانشکده در ارتقای فرهنگ ورزش و حمایت از فعالیت های ورزشی است.
مهندس نعیم آبادی بیان کرد: این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار و موجب ایجاد صمیمیت و انس بیشتر میان کارکنان و همچنین شناسایی ظرفیت های ورزشی شد و بر خود لازم می دانم که از تلاش و همت دو ماهه رئیس و کارشناسان اداره تربیت بدنی تشکر کنم.

نظر شما