شناسهٔ خبر: 50925599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دومین المپیاد ورزشی کارکنان دانشکده علوم پزشکی نیشابور با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید

رییس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی از پایان دومین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، رییس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی از پایان دومین  المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد.

مجید فرح نیا افزود: به همت اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دومین المپیاد ورزشی ویژه کارکنان و اساتید گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شرکت ۵۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در پنج رشته والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، دارت و فوتسال و در مدت زمان ۲ ماه برگزار شد.

فرح نیا در تشریح نتایج دومین المپیاد ورزشی کارکنان گفت: در رشته دارت ۸۰ شرکت کردند که در بخش بانوان  رتبه بندی انفرادی به ترتیب خانم ها عاطفه نجفی اول، طاهره فرهمند دوم و ام البنین سوم و در رتبه بندی تیمی به ترتیب بیمارستان ۲۲ بهمن الف اول، معاونت بهداشت ب دوم و بیمارستان ۲۲ بهمن ب سوم شدند در رتبه بندی انفرادی بخش آقایان به ترتیب آقایان حسین شادکانی اول، علی دهنوی دوم و عبداله درودی سوم و در رتبه بندی تیمی به ترتیب معاونت توسعه اول، معاونت بهداشت الف دوم و معاونت بهداشت ب مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تیراندازی نیز ۸۰ شرکت کننده داشتیم که در بخش بانوان به ترتیب خانمها سمیه باسنگ اول، فاطمه طحان دوم و زینب سادات گلابگیران سوم را از آن خود کردند و در بخش آقایان مجید فرح نیا اول، شهریار شریفی و حمید حمیدی دوم مشترک، موسی الرضا قدسی سوم شدند.

همچنین خانمها زهرا عزیزآبادی، تهمینه آگاه و سکینه نصیر آبادی مقاوهای اول تا سوم در بخش بانوان و آقایان مصطفی سیرجانی، مهدی فهیم زاده و مصطفی عظیمی نژاد مقام اول تا سوم رشته تنیس روی میز را در میان ۸۰ شرکت کننده از آن خود کردند.

رتبه بندی رشته والیبال با ۱۴۰ شرکت کننده در بخش تیمی بانوان به ترتیب معاونت فرهنگی اول، بیمارستان حکیم دوم و معاونت بهداشت سوم و رتبه بندی بخش تیمی آقایان به ترتیب بیمارستان حکیم اول، حراست دوم و شبکه بهداشت زبرخان سوم شدند.

در رشته فوتسال نیز با حضور ۱۲۰ شرکت کننده به ترتیب اورژانس ۱۱۵ ب مقام اول، شبکه بهداشت فیروزه مقام دوم و اورژانس ۱۱۵ الف مقام سوم را کسب نمودند.

رییس اداره تربیت بدنی افزود: در پایان رقابت ها با اهدای حکم، کاپ و مدال توسط دکتر عظیمی نژاد ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور، معاونین و دیگر مسئولان از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

جهت مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید.

نظر شما