شناسهٔ خبر: 50906974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شمسایی: رئیس آینده کمیته فوتسال باید اقتصاددان باشد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت رقابت‌های لیگ و انتخاب رئیس کمیته فوتسال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های لیگ برتر گفت: وضعیت لیگ برتر امسال بسیار خوب است. به غیر از ۴ تیم اول جدول که برای قهرمانی تلاش می‌کنند، ۵ تیم انتهای جدول هم برای سقوط نکردن، بازی می‌کنند. گیتی پسند اصفهان که سال گذشته من هدایتش را بر عهده داشتم، موفق شد بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کند و در کنار آن‌ها هم ۴ بازیکن خوب دیگر به این تیم اضافه شده اند. محمد کشاورز امسال به عنوان سرمربی گیتی پسند عملکرد فوق العاده‌ای در این تیم داشته است. مس سونگون، سن ایچ ساوه، مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین هر کدام موفق شدند نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر کسب کنند.

از دل لیگ بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت می‌شوند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: خدا را شکر امسال لیگ بسیار خوبی داریم و امیدوارم از این هم بهتر شود. چیزی که امسال نظر من را خیلی به خود جلب کرده، تعداد گل‌های بالایی است که در هر مسابقه زده می‌شوند. در ۲ سال گذشته رقابت‌های لیگ مانند امسال این قدر گل نداشته اند و همین موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها از نظر کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. به هر حال از دل لیگ می‌توان بازیکن خوب برای تیم ملی انتخاب کرد.

داوران در رقابت‌های لیگ درباره تیم‌ها مماشات می‌کنند

شمسایی درباره سطح داوری‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بیان کرد: به نظر من داوران ما در رقابت‌های لیگ در برخورد با تیم‌ها مماشات می‌کنند. برای مثال علیرضا صمیمی، دروازه بان تیم ملی در مسابقات جام جهانی برابر آمریکا یک اشتباه سهوی مرتکب شد که داور بلافاصله او را از زمین مسابقه اخراج کرد. همین اتفاق برای صمیمی در لیگ برتر افتاد، اما داور او را اخراج نکرد. یا در بازی با قزاقستان محمد شجری، بازیکن قزاقستان را بدون توپ زد و از زمین بازی اخراج شد؛ اما زمانی که همین اتفاق در لیگ برتر افتاد داور هیچ واکنشی نشان نداد. دلیل آن هم این است که داوران در لیگ با تیم‌ها مماشات می‌کنند. به هر حال لیگ حاشیه دارد، اما این که بخواهد در نتیجه بازی تاثیر بگذارد، بسیار کم است.

بیشتر بخوانید

نسل تیم ملی فوتسال باید تغییر کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: ناظم الشریعه تا اسفند و قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم ملی قرارداد دارد. او برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده است. در هر صورت فدراسیون فوتبال صاحب اختیار است و من نمی‌خواهم راجع به این موضوع اظهار نظری کنم. فقط می‌توانم بگویم که اگر قرار باشد کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، باید نسلی که در این تیم حضور دارد را تغییر داده تا عملکرد ملی پوشان در مسابقات آینده بهتر شود.

رئیس آینده کمیته فوتسال باید اقتصاددان باشد

شمسایی درباره انتخاب رئیس کمیته فوتسال گفت: به نظر من رئیس آینده کمیته فوتسال باید فردی اقتصادی باشد تا در مواقعی که فوتسال به مشکل برخورد، بتواند این کمیته را به خوبی سر و سامان دهد. در هر صورت امیدوارم به جایگاهی که فوتسال قبلا بوده است، دوباره برگردیم. انتظار اهالی فوتسال از رئیس آینده این کمیته آن است که به فوتسال دلسوزانه نگاه کند.

انتهای پیام/

نظر شما