شناسهٔ خبر: 50895071 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برای کلیه دانشجویان جدید پست الکترونیکی ایجاد می شود

دانشکده علوم پزشکی نیشابور برای کلیه دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی اقدام به صدور حساب پست الکترونیکی تحت دامنه ثبت شده دانشگاه می نماید. متقاضیان می توانند برای دریافت پست الکترونیکی دانشگاهی درخواست مربوطه را از سامانه هم آوا / درخواست ها / ایمیل آکادمیک دانشجویان ارسال نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور،  دانشکده علوم پزشکی نیشابور برای کلیه دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی اقدام به صدور حساب پست الکترونیکی تحت دامنه ثبت شده دانشگاه می نماید. متقاضیان می توانند برای دریافت پست الکترونیکی دانشگاهی درخواست مربوطه را از سامانه هم آوا  /  درخواست ها / ایمیل آکادمیک دانشجویان  ارسال نمایند.

قوانین و شرایط استفاده از پست الکترونیکی:

ایمیل برای استفاده در جهت مقاصد و اهداف دانشگاهی ایجاد می گردد لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری (غیرمرتبط بادانشگاه) ممنوع است.

همواره از اطلاعات موجود در Mailbox  خود نسخه پشتیبان داشته باشید. دانشگاه در قبال حفظ اطلاعات شما هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

اعتبار ایمیل شما محدودیت زمانی دارد و تا پایان دوران تحصیلی اعتبار خواهد داشت. (جهت غیر فعال کردن ایمیل اطلاع داده شود)

به منظور سیاست عدم افشا و حفظ محرمانگی اطلاعات رمز ایمیل بایستی دارای پیچیدگی مناسب و ترکیبی از حروف و عدد باشد و از تحویل آن به دیگران جدا خودداری گردد.

مسئولیت کلیه متون، محتوای ایمیل های ارسالی و حفظ و نگهداری ایمیل صادر شده بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

محتوای ایمیل های ارسالی می بایست با اصول و قوانین و مقررات کشور مغایرت نداشته باشد و عواقب آن بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

نام ایمیل شما همان یوزر ورود به سیستم شما و مطابق با قوانین ساخت یوزر در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور می باشد.

نظر شما