شناسهٔ خبر: 50893890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم بدمینتون بانوان مشهد قهرمان گروه چهار کشور در یزد شد

دور رفت لیگ دسته یک بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در گروه چهار جمعه‌شب در سالن حجاب یزد به پایان رسید و تیم امیدپونا مشهد مقدس در این دوره به مقام قهرمانی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این رقابت‌ها به مدت ۲ روز با حضور چهار تیم امیدپونا مشهد، میلاد نوین تبریز، آموزشگاه زرگر خونه یزد و جوانان نویان تهران به صورت دوره‌ای و مجتمع برگرار شد.

در پایان این مسابقه‌ها که به میزبانی هیات بدمینتون یزد و زیرنظر فدراسیون با رعایت نکات بهداشتی پیگیری شد، تیم‌های امیدپونا مشهد، جوانان نویان تهران و زرگر خونه یزد اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید

این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت در ۲ استان برگزار می‌شود و در مجموع ۲ تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می‌کند که زمان و مکان دور برگشت مسابقه از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

در آخرین روز رقابت‌ها بازیکنان تیم بدمینتون بانوان یزد با ارایه یک بازی فنی با نتیجه سه بر ۲ از سد تهران گذشت؛ رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در مجموع در ۶ گروه در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

هم‌اکنون تیم‌های دانشگاه یزد و چادرملو اردکان در لیگ برتر کشور حضور دارد و آمار ورزشکاران بدمینتون استان که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آن‌ها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

نظر شما