شناسهٔ خبر: 50879684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شادی مهینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نایب قهرمانی بانوان در آسیا کمتر از قهرمانی نبود/ کودایی گلر ارزنده‌ای است

مربی فوتبال زنان گفت: نایب قهرمانی بانوان در آسیا کمتر از مقام قهرمانی نبود.

صاحب‌خبر -

شادی مهینی، مربی فوتبال، درباره نایب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان در رقابت‌ها جام باشگاه‌های آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: من این نتیجه را نایب قهرمانی نمی‌دانم و در جدول بر اساس امتیاز در جایگاه دوم هستیم ولی این نتیجه از قهرمانی هم با ارزش‌تر است. به بازیکنان و کادر فنی تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. تیم در شرایط سختی اعزام شد البته که باشگاه‌ حمایت لازم را داشت و خوشبختانه دختران ما نشان دادند که در هر شرایطی می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند. 

او افزود: اگر به نتایج اخیر بانوان در فوتبال و فوتسال نگاهی صورت بگیرد کاملا متوجه می‌شویم که فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. ناظمی در فوتسال در رقابت‌های جام جهانی قضاوت می‌کند، ملی‌پوشان دست به تاریخ‌سازی می‌زنند و برای نخستین‌بار مجوز حضور در جام‌ملت‌ها را به دست می‌آورند و حالا هم که درخشش یک تیم باشگاهی توانایی زنان فوتبالیست ایران را به رخ کشیده است. 

مهینی گفت: در همه این سال‌ها مربیان چه در رده‌های پایه و چه در بزرگسالان بسیار تلاش کردند تا به این نقطه‌ای که هستیم رسیدیم. بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند. البته کرونا در دو سال گذشته خیلی آسیب زد و همیشه در مسابقات کافا قهرمان بودیم اما این دوره نایب قهرمان شدیم ولی به هر صورت این عملکرد نشان می‌دهد که در مسیر درستی هستیم که در صورت حمایت بیشتر قطعا خبرهای خوشحال‌کننده‌ای هم را در آینده از زنان فوتبالیست ایران خواهیم شنید. 

مهینی با اشاره به اتهام فدراسیون اردن به گلر تیم‌ ملی کشورمان بیان کرد: زهرا کودایی گلر ارزنده است و این مساله بر هیچکس پوشیده نیست. طبیعی است پشت همه خوبان حرف است. ما یاد گرفتیم صبر و حوصله به خرج بدهیم و با بردباری پاسخ منتقدین و ... را بدهیم.

انتهای پیام/ 3

بیشتر بخوانید:

  • تغییر مهره‌ها در تیم ملی نوید روزهای بهتری را می‌دهد/ بنگلادش حریف جدی برای ماست
  • نوجوانان ملی‌پوش هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شدند

برچسب‌ها:

نظر شما