شناسهٔ خبر: 50865961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

ارائه رایگان خدمات روان شناختی توسط جهادگران چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مسئول کارگروه روانشناسی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) چهارمحال و بختیاری از ارائه رایگان خدمات روان شناختی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره با اجرای طرح جهادی روانشناختی در چهارمحال و بختیاری گفت: مشاوره در مسائل مختلف زندگی یکی از ضروریات جامعه است اما به دلیل بالا بودن هزینه‌های مشاوره و مشکلات اقتصادی از آن استقبال نمی‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات مشاوره توسط جهادگران استان به صورت رایگان ارائه می‌شود، ادامه داد: خدمات مشاوره در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مرکز قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان ارائه می‌شود.

مسئول کارگروه روانشناسی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری از فعالیت پنج روانشناس جهادگر خبر داد و گفت: مشاوره‌ها در حیطه روان شناسی کودکان، برنامه‌ریزی تحصیلی، اضطراب، افسردگی، آموزش خانواده و ازدواج است.

بیاتی تصریح کرد: ویروس کرونا تمامی حوزه‌های زندگی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار داده و این مسئله نیازمند افزایش فعالیت مشاوران برای کمک و راهنمایی افراد است.

وی به برگزاری اردوهای جهادی مشاوره و روانشناختی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: این اردوها به صورت مستمر در مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

گفتنی است، هم استانی‌ها برای دریافت خدمات رایگان مشاوره می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه به دفتر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی نبش کوچه ۱۹ مراجعه کنند.

نظر شما