شناسهٔ خبر: 50846444 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انتقاد کشاورز از عدم پخش زنده مسابقات فوتسال

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نقطه تاریک بازی مس سونگون و گیتی پسند عدم پخش زنده این دیدار بود، زیرا رقابتی جذاب داشتیم که مردم می‌توانستند از آن لذت ببرند.

صاحب‌خبر -

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انتخاب او به عنوان مربی برتر ماه لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بعد از هر چهار هفته، عملکرد مربیان در لیگ برسی می‌شود و مربی برتر را معرفی می‌کنند که در این ماه قرعه به نام من افتاد و از کانون مربیان و افرادی که من را انتخاب کردند تشکر می کنم، این جایزه مطعلق به مجموعه گیتی پسند است، زیرا همه برای موفقیت تیم تلاش کردند.

وی ادامه داد: انتخاب مربی برتر ماه، به مربیان انگیزه می‌دهد، زیرا کار آنها دیده می‌شود و تلاش می‌کنند بهتر از قبل باشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه در بازی با مس سونگون حساسیت وجود داشت ولی مشکل خاصی به وجود نیامد، تصریح کرد: مس بازی را بهتر شروع کرد، اما در ادامه به بازی مسلط شدیم و نیمه دوم را بهتر آغاز کردیم. در نیمه دوم تازمانی که مس پاورپلی نکرد، همه چیز را تحت کنترل داشتیم، اما روی پاورپلی تیم حریف عملکرد خوبی نداشتیم و دقایق آخر را مسئولانه بازی نکردیم که بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

کشاورز در خصوص پخش زنده بازی‌های فوتسال، خاطر نشان کرد: نقطه تاریک بازی مس سونگون و گیتی پسند عدم پخش زنده این دیدار بود، زیرا رقابتی جذاب داشتیم که مردم می توانستند از آن لذت ببرند. اگر بازی‌های فوتسال پخش زنده داشته باشد، اسپانسر ورود می کند و سرعت پیشرفت این رشته بیشتر می شود. شبکه‌های استانی اکثر بازی ها را پخش می کنند ولی شبکه های سراسری هم باید ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتسال از حالت دوقطبی بین مس سونگون و گیتی پسند خارج شده است، گفت: «سن ایچ» تیم قدرتمندی است، کرج تیم خوبی تشکیل داده و از کراپ هم نمی شود غافل شد، زیرا بازیکنان و مربی خوبی دارد. امسال نمی‌توانیم بگوییم گیتی پسند یا مس سونگون قهرمان هستند، زیرا تیم‌های خوب دیگری هستند که در بالای جدول رقابتی جذاب به وجود آوردند و این پویایی لیگ می‌تواند خروجی خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه بازی با شهروند ساری، اظهار کرد: تمام بازی‌ها در لیگ سخت است، به همه تیم هایی که با آنها بازی می‌کنیم احترام می‌گذاریم و برای بازی با شهروند ساری آماده هستیم.

نظر شما