شناسهٔ خبر: 50844231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور سرمربی برزیلی در تیم ملی فوتسال منتفی شد

کاکائو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت تا تیر ماه ۱۴۰۱ با این کشور قرارداد دارد و به همین دلیل سرمربی ایران نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته عنوان شد که کاکائو مربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت قرار است جانشین ناظم الشریعه در تیم ملی شده و به جای او روی نیمکت تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بگیرد. این مربی مطرح که پیش از این هدایت تیم فوتسال غیرت قزاقستان را بر عهده داشته است تا ۲ هفته‌های آینده برای برگزاری دوره دانش افزایی فوتسال به کشورمان سفر می‌کند، اما سفر او به ایران هیچ ارتباطی با حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتسال کشورمان ندارد.

کاکائو که مدتی می‌شود هدایت تیم ملی فوتسال کویت را برعهده گرفته و برنامه ریزی گسترده‌ای هم برای تقویت تیم ملی فوتسال این کشور داشته است، تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ یعنی تیر ماه سال ۱۴۰۱ با کویتی‌ها قرارداد دارد. همچنین با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، می‌توان گفت عملا امکان حضور کاکائو روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران فراهم نیست.

بیشتر بخوانید

از طرفی دیگر تایلندی‌ها از مدت‌ها قبل این مربی را به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتسال تایلند پس از پایان قرارداد با کویت اعلام کرده است و در این راه به توافقاتی نیز دست یافته اند.

انتهای پیام/

نظر شما