شناسهٔ خبر: 50809981 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آنکارا به تل‌آویو اجازه دیدار با اسرائیلی‌های بازداشتی را می‌دهد

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (امروز) اعلام کرد، ترکیه به این رژیم اجازه دیدار با «ناتالی و موردی اوکنین» اتباع اسرائیلی بازداشت شده را خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتشار خبرها درباره دستگیری دو تبعه رژیم صهیونیستی در ترکیه، وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس از موافقت آنکارا شرایط برای دیدار یک مقام تل‌آویو با آنها خبر داد.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی، «لیور هایات» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیدار آتی این رژیم با دو شهروند بازداشتی در ترکیه خبر داد.

بنا بر گزارش «کان نیوز»، سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد که ترکیه به یک مقام اسرائیلی اجازه خواهد داد که با این دو تبعه بازداشت شده دیدار و ملاقات کند.

این مقام رژیم صهیونیستی توضیح بیشتری درباره زمان این دیدار و اینکه چه کسی از سوی تل‌آویو به دیدار دو تبعه بازداشتی در ترکیه می‌رود، ارائه نداد.

اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره اسرائیلی‌های بازداشت شده در ترکیه در شرایطی مطرح شده که روز گذشته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد این زوج اسرائیلی هیچ ارتباطی با نهادهای دولتی این رژیم ندارند و «بی‌گناه» هستند.

«نفتالی بنت» گفت که برای آزاد کردن ۲ شهروند رژیم صهیونیستی در ترکیه، تلاش‌های مقام‌های تل‌آویو «در بالاترین سطوح» ادامه دارد.

رسانه‌‌های رژیم صهیونیستی گفته‌اند بازداشت این دو تبعه به‌خاطر تصویربرداری آنها از اقامتگاه رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه بوده است.

دستگیری این زوج اسرائیلی پس از آن صورت گرفته که اخیرا بازداشت پانزده فرد مظنون به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در ترکیه خبرساز شده بود.

 مقامات امنیتی ترکیه ۲۱ اکتبر (۲۹ مهرماه) طی یک عملیات همزمان در چهار استان این کشور، ۱۵ متهم به جاسوسی برای موساد را دستگیر و اعلام کردند که فعالیت این جاسوسان موساد برای مدت یک سال زیر نظر بود و این افراد در حال اقدام علیه امنیت ملی ترکیه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما