شناسهٔ خبر: 50586473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

عنوانی رایگان که شما را به دنیای سریال Squid Game خواهد برد + لینک دانلود

سجاد باقریان

صاحب‌خبر -

به تازگی عنوانی به نام Crab Game در فروشگاه استیم منتشر شده که از سریال Squid Game الهام گرفته و به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

بعد از انتشار سریال Squid Game در سپتامبر 2021، این مجموعه‌ی کره‌ای توانست به یکی از محبوب‌ترین آثار نتفلیکس تبدیل شود و رکورد‌های زیادی برجای بگذارد که شاید مهم‌ترین آن‌ها، شکستن رکورد بیشتری تعداد تماشاگر در بین آثار نتفلیکس بود. این موضوع مانند یک بمب در فضای مجازی صدا کرد و امروزه نمی‌توانید در فضای مجازی فعالیت داشته باشید و سریال Squid Game را نشناسید.

داستان این سریال، همان‌طور که از نامش پیدا است، مربوط به بازی‌های کوچک و بچه‌گانه‌ای می‌شود که شاید نتیجه باخت در آن‌ها، چندان هم بچه‌گانه به‌نظر نرسد. افرادی که دچار مشکلات مالی شدید هستند و بدهکاری‌ها در حال خفه کردن آن‌ها است، می‌توانند وارد این بازی شوند و با بردن در تمامی رقابت‌ها، پول هنگفتی را به جیب بزنند. شاید جایزه این مسابقات، عجیب و وسوسه‌کننده به‌نظر برسد، اما باختن را هم در نظر داشته باشید، در Squid Game، باخت شرکت‌کنندگان مساوی با مرگ آن‌ها است.

مطالب مرتبط:

Squid Game

در نگاه بسیاری از افراد، این سریال پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی جذاب را دارد، اما هنوز خبری از عنوانی که به صورت رسمی از روی این سریال ساخته شده باشد نیست و به این زودی‌ها هم نمی‌توان انتظار ساخت چنین بازی‌ای را داشت. به هرحال، عناوین Clone زیادی با الهام از این سریال ساخته شده‌اند که محبوب‌ترین آن‌ها که سر و صدای زیادی بین گیمر‌ها و استریمر‌های توییچ ایجاد کرده، Crab Game نام دارد.

چگونه بازی Crab Game را تجربه کنیم؟

بازی Crab Game تنها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده و شما می‌توانید آن را از طریق فروشگاه استیم، به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. نظرات مثبت درمورد این بازی نشان‌ از سرگرم‌کننده بودن عنوان را می‌دهند. Crab Game فعلا دارای 28 نقشه مختلف و 9 حالت مختلف جذاب است که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را در سرور‌های حداکثر 25 نفره بازی کنید.

این بازی به لطف استریمر‌ها محبوبی هم‌چون xQc ،Sykkuno ،Sodapoppin و Disguised Toast توانست خیلی سریع به یک عنوان شناخته‌شده تبدیل گردد و استریمر‌های زیادی با ساخت لابی‌ها و تجربه این بازی با یکدیگر، باعث شدند که عنوان Crab Game به اصطلاح ترند شود. بعد از افزایش محبوبیت این بازی، استریمر‌های بسیار زیادی به سراغ این عنوان رفتند و تا به الآن نزدیک به 600 کانال به استریم از Crab Game پرداخته‌اند که نمی‌توان به سادگی از کنار این آمار و ارقام گذشت.

برچسب‌ها:

نظر شما