شناسهٔ خبر: 50495413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم ملی امید ایران به دور نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا صعود کرد

تیم ملی فوتبال امید ایران با پیروزی مقابل تاجیکستان به دور نهایی مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا تیم ملی امید کشورمان با هدایت مهدی مهدوی‌کیا در سومین دیدار خود برابر تاجیکستان میزبان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد.

در این بازی که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۱۰ پیش افتاد. در ادامه یاسین سلمانی ستاره درخشان تیم ملی امید کشورمان در این بازی  در دقایق ۱۳و ۱۹ گلزنی کرد تا نتیجه بازی ۲-یک به سود کشورمان شود، اما تاجیکستان در دقیقه ۲۲ گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه سلمانی باز هم هنرنمایی کرد و در دقیقه ۴۴ گل سوم خود و تیم ملی امید را به ثمر رساند و در نیمه دوم هم این نتیجه تغییر نکرد تا ۳ امتیاز این دیدار حساس نصیب کشورمان شود.

آریا برزگر که در این دیدار از اواسط نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۶ به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

شاگردان مهدوی‌کیا با این پیروزی از ۳ بازی ۹ امتیاز ی شدند و در رتبه نخست گروه B مرحله مقدماتی قرار گرفتند و به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۲۲ ازبکستان را به دست آوردند.

بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ۱۱ گروه در جریان است که در پایان تیم‌های اول هر گروه به همراه ۴ تیم برتر دوم و  ازبکستان میزبان به دور نهایی بازی‌ها صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما