شناسهٔ خبر: 50491044 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموز در زرندیه

یادواره ۷۲ شهید دانش آموز و ۱۲ معلم شهید شهرستان زرندیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره ۷۲ شهید دانش آموز و ۱۲ معلم شهید شهرستان زرندیه در هنرستان خوارزمی در شهر زاویه این شهرستان برگزار شد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این یادواره گفت:همه ما برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی باید رهرو راه شهدا باشیم.

حجت السلام ابراهیمی افزود: پیام شهدا حفظ وحدت، پیروی از ولایت فقیه و حفظ روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان باید علم، آگاهی، بینش و بصیرت خود را افزایش داده و دشمن‌شناسی را در خود تقویت کنند تا دشمن به اهداف خود نرسد.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه عناصری چون سپاه، بسیج و نیرو‌های انقلابی و ولایت‌مدار که عامل اقتدار و قدرت کشورند از نظر دشمن مزاحم هستند بیان کرد: باید با وحدت و شناخت کامل به دشمن اجازه هیچ‌گونه دخالت در امور کشور را نداد و نگذاریم که اقتدار کشور را زیر سوال ببرد.

او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: طبق فرمایشات ایشان، دانش‌آموزان و دانشجویان نسلی هستند که این کشور را به اوج خواهند رساند و بر ترفند‌های دشمن فائق می‌آیند.

حجت السلام ابراهیمی گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد شور حسینی در دانش آموزان از جمله اهداف مهم برگزاری این یادواره‌ها می‌باشد.

او تصریح کرد: دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از کیان انقلاب دفاع کردند و نسل امروز وظیفه دارند با پایبندی به اصول و ارزش در این جنگ فرهنگی ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

انتهای پیام / ج

نظر شما