شناسهٔ خبر: 50486697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گرشاسبی: آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم/ باورم نمی‌شود استقلال و پرسپولیس حذف شده باشند

مدیرعامل باشگاه فولاد رفع خطر حذف این تیم از آسیا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اعلام رسمی حذف سرخابی‌های پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا در خبر ورزشی تلویزیون و اعلام اینکه سه باشگاه گل گهر، فولاد و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که موفق به کسب مجوز شدند احتمال حضور این سه تیم به عنوان نمایندگان ایران در آسیا قوت گرفته است.

حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: همانطور که اعلام شده تنها 3 باشگاه موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند که یکی از آنها فولاد است و 13 باشگاه دیگر در این امر ناکام بودند.

وی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس گفت: هنوز خبر قطعی نداریم که چه اتفاقی افتاده است. گرچه در خبرها آمده استقلال و پرسپولیس حذف شدند ولی تا زمانی که خبر رسمی آن روی سایت فدراسیون فوتبال قرار نگیرد قابل استناد نیست. امیدوارم اگر معجزه‌ای وجود دارد که بتواند استقلال و پرسپولیس را به آسیا برگرداند این اتفاق رخ دهد چرا که حیف این دو باشگاه است که با هواداران میلیونی به چنین وضعی بیافتند. من خودم باورم نمی‌شود چنین اتفاقی افتاده است.

مدیرعامل فولاد در ادامه توضیح داد: زمانی که خودم در پرسپولیس مسئولیت داشتم فرصت کوتاهی داشتیم تا نواقص را برای کسب مجوز حرفه‌ای رفع کنیم و 118 پرونده بدهی داشتیم که روی هم جمع شده بود و در فرصت اندکی همه آنها را حل و فصل کردیم و توانستیم مجوز حرفه‌ای را اخذ کنیم. الان نمی‌دانم مشکل کجاست که دوستان نتوانستند آن را رفع و رجوع کنند.

گرشاسبی در مورد آمادگی فولاد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما با وجود مشکلاتی که داریم آماده هستیم و اگر نواقصی هم وجود داشته باشد آن را در مدت زمان باقی مانده رفع خواهیم کرد. یک بخشی از آن جذب بازیکن و تقویت تیم است. ما زمانی پنجره‌مان باز شد که دیگر شرایط جذب بازیکن آنطور که باید و شاید فراهم نبود و اگر قرار باشد به آسیا برویم نیم فصل حتما تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی در مورد حمایت کارخانه فولاد از این باشگاه در آسیا خاطرنشان کرد: قطعاً مسئولان کارخانه به فکر این موضوع هستند و حالا که مجوز اخذ شد و قرار شد به عنوان نماینده ایران در آسیا در لیگ قهرمانان شرکت کنیم بودجه مضاعفی برای تقویت تیم در نظر گرفته خواهد شد و همانطور که گفته شد نیم فصل تیم تقویت خواهد شد.

مدیرعامل فولاد در مورد نارضایتی از نتایج تیم در دو هفته ابتدایی گفت: به هر حال اوایل فصل وجود برخی مشکلات طبیعی است و کادرفنی و بازیکنان تلاش بیشتری در ادامه خواهند داشت تا نتایج خوبی در حد نام فولاد کسب شود و انشاءالله از دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان نتایج خوب تیم آغاز شود.

نظر شما