شناسهٔ خبر: 50454909 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گواردیولا: فشارها بر سولسشر در یونایتد دوبرابر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با شرایط سختی که اوله گونار سولسشر در آن قرار دارد ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده سولسشر پس از شکست 0-5 برابر لیورپول بیش از پیش افزایش یافت و بسیاری باور دارند که بازی امروز برابر تاتنهام آخرین فرصت این مربی نروژی روی نیمکت یونایتد است.

گواردیولا که پس از جدایی از بارسلونا یک سال را دور از فوتبال سپری کرد، به خوبی می‌داند که فشارها در باشگاه‌های بزرگ و پر هوادار بسیار بیشتر از سایر تیم‌ها است.

او در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار برابر کریستال پالاس گفت:« هر چیزی که در یونایتد رخ می‌دهد، دو برابر دیگر تیم‌ها است. این تاثیر بزرگی آنهاست، درست مانند شرایطی که لیورپول دارد. آنها برای سال‌های طولانی بزرگترین تیم‌های انگلیس هستند. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید یعنی واکنش‌ها به پیروزی‌های آنها و شکست‌های‌شان دو برابر است و این چیز عجیبی نیست. »

 

 

گواردیولا ادامه داد:« اگر من نتایج خوبی نگیرم هم همین رفتار را خواهم دید. شرایط تمامی سرمربیان همین است. هیچکس نمی‌تواند از کسب نتایج بد نجات پیدا کند. بنابراین انتظارات در یونایتد بالاست و باید پیروز شد. این تیم مدتی طولانی است که قهرمان لیگ برتر نشده اما در تلاش است تا نتایجی را بگیرد که منجر به قهرمانی شود چون این چیزی است که تاریخ این باشگاه از آنها می‌خواهد. وقتی من هدایت بارسلونا را برعهده گرفتم، این را می‌دانستم که باید قهرمان شوم در غیر این صورت سرمربی دیگری جانشینم می‌شود.»

این مربی اسپانیایی درباره شرایط سولسشر اظهار داشت:« من واضح‌ترین مسائل را مطرح می‌کنم که همه از آن خبر دارند. و در لحظاتی که این اتفاقات رخ می‌دهد، من اطمینان دارم که نزدیکان، خانواده و کادر فنی اوله در کنارش هستند و سعی می‌کنند به او در کسب پیروزی در بازی بعدی کمک کنند.»

نظر شما