شناسهٔ خبر: 50447894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان:

شکست امروز به دلیل تجربه کم بازیکنان بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان گفت: به دلیل تجربه کم بازیکنان تیم هیات فوتبال اصفهان مقابل نماینده شیراز در نخستین بازی لیگ برتر در فصل جاری شکست خوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، راضیه جزایری سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان امروز بعد از شکست تیمش برابر پارس آرا شیراز در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم سرعتی بازی کردند و دوندگی بالایی داشتند که تیم ما بازی را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه تیم ما بدلیل تجربه کم مقابل حریف بازی را واگذار کرد، افزود: در این دیدار با یک دروازه‌بان ۱۸ ساله پا به مسابقات گذاشته‌ایم و سایر بازیکنان نیز جوان و نوجوان بودند.

وی تصریح کرد: در یکی از لحظات بازی داور به نفع ما خطایی را اعلام کرد و بازیکنانم فکر کردند که خطا به نفع تیم مقابل بود به همین دلیل گل نخست را دریافت کردیم که در این صحنه باید داور ابتدا بازی را نگه می‌داشت و بعد اجازه بازی می‌داد.

جزایری افزود: در تیم هیات فوتبال اصفهان بازیکنان نوجوان و جوان در کنار هم بازی می‌کنند که از آینده‌سازان فوتسال اصفهان هستند.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال اصفهان ابراز امیداری کرد که با حمایت‌های خوب بخش‌های خصوصی، دولتی و هیات فوتبال استان، این تیم پیشرفت کند و روند رو به جلویی داشته باشد.

جزایری با بیان اینکه حضور ۲ بازیکن و دروازه‌بان باتجربه می‌تواند به تیمش کمک کند و جایگاهش را ارتقاء دهد، افزود: در دیدار امروز بازیکنانم با این که دوندگی خوبی داشتند و سرعتی بازی کردند بدلیل تجربه کم متضرر شدند.

وی تصریح کرد: نماینده شیراز از بازیکنان خوبی برخوردار است که سال‌ها در کنار هم بازی می‌کنند.

وی با اشاره به ادغام تیمش با نامی‌نو اصفهان گفت: این پیشنهاد خوب است، ولی باید حمایت مالی صورت بگیرد و این حامیان پا پیش بگذارند.

جزایری با بیان اینکه به دلیل تیمداری باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن، فوتبال بانوان اصفهان پیشرفت کرد افزود: در رشته فوتسال تا وقتی حمایت خوبی صورت نگیرد و حامی قوی پیدا نشود بازیکنان بومی اصفهان در این استان ماندگار نیستند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان اصفهانی در تیم‌های سایر استان‌ها خاطرنشان کرد: در اصفهان اگر اسپانسر‌ها از فوتسال بانوان حمایت کنند این رشته پیشرفت می‌کند.

تیم‌های فوتسال هیات فوتبال اصفهان و پارس آرا شیراز از هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه در ورزشگاه امام علی (ع) اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مهمان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شود و سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

انتهای پیام

نظر شما