شناسهٔ خبر: 50447132 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

مذاکرات آنا د آرماس برای بازی در اسپین‌آف مجموعه John Wick

احمد آریا

صاحب‌خبر -

موفقیت غیرقابل پیش‌بینی فیلم جان ویک (John Wick) در سال 2014، علاوه بر آن‌که باعث ساخت قسمت‌های بعد آن شد، باعث شده تا یک اسپین‌آف نیز از آن در حال تولید باشد که اکنون یک بازیگر مطرح در حال مذاکره برای بازی در آن است.

آنا د آرماس (Ana de Armas)؛ بازیگر جوان و محبوب کوبایی که در فیلم‌های موفقی چون چاقوکشی (Knives Out) و زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) بازی کرده است، هم اکنون در حال مذاکره برای هنرنمایی در این اسپین‌آف است.

فیلمی که رقصنده باله یا همان بالرین (Ballerina) نام دارد و داستان یک آدم‌کش جوان را نشان خواهد داد که قصد دارد انتقام کشته شدن خانواده خود را از قاتلین آن‌ها بگیرد. آرماس در صورت توافق، در نقش این آدم‌کش بازی خواهد کرد.

این فیلم که از سال‌ها قبل در دست تولید قرار داشته است، توسط لن وایزمن (Len Wiseman)؛ کارگردان مجموعه فیلم‌های دنیای مردگان (Underworld) ساخته خواهد شد.

این فیلم، براساس فیلم‌نامه از شی هتن (Shay Hatten) ساخته خواهد شد. هتن، فیلم‌نامه قسمت سوم و چهارم جان ویک را نیز نوشته بود و فیلم‌نامه قسمت پنجم جان ویک را نیز خواهد نوشت و کاملا با دنیای جان ویک آشنا است.

هنوز مشخص نیست که آیا کیانو ریوز (Keanu Reeves) نیز به مانند مجموعه جان ویک در این فیلم که با بودجه 50 تا 80 میلیون دلاری ساخته خواهد شد، بازی خواهد کرد یا که خیر. ریوز و آرماس پیش از این در سال 2015 و در فیلم تق تق (Knock Knock)، با یکدیگر همبازی شده بودند.

منبع: ددلاین

نظر شما