شناسهٔ خبر: 50441988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونی:

مسئولیت عملکرد ضعیف یونایتد برعهده بازیکنان است

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان این تیم باید عملکرد خودشان را زیر سوال ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر پس از شکست 0-5 برابر لیورپول در اولدترافورد کهباعث شد در رده هفتم جدول رده بندی جای بگیرد، تحت فشار شدیدی قرار گرفت.

این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هزینه قابل توجهی را برای جذب کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران انجام داده بود اما با قبول پنج شکست در 10 حالا سوالات بسیاری درباره توانایی‌های سولسشر روی نیمکت مطرح می‌شود.

با این حال در آستانه دیدار یونایتد برابر تاتنهام در رقابت‌های هفته آینده لیگ برتر، وین رونی باور دارد که بازیکنان این تیم باید بیشتر از قبل برای سرمربی‌شان تلاش کنند.

 

 

او در این باره گفت:« این بازیکنان مسئولیت زیادی دارند. آنها بازیکنانی تراز اول و ملی هستند و باشگاهی مانند یونایتد نیاز به عملکرد بهتری از سوی آنها دارد. این بازیکن باید از اتفاقات رخ داده آزار ببینند و باید درک کنند که شکست در هر بازی تا چه آزاردهنده است. من بازیکنان بسیاری را می‌بینم که علاقه‌ای به بازگشت و دفاع کردن ندارند و تمایلی از خود نشان نمی‌دهند که تمام تلاش‌شان را در زمین به کار بگیرند و این قابل قبول نیست.»

رونی اضافه کرد:« این بازیکنان باید عملکرد خودشان را زیر سوال ببرند. این که سرمربی تمامی تقصیرها را به گردن بگیرد کار دشواری نیست، این در حالی است که بازیکنان دستمزدهای بالایی دریافت می‌کنند تا کارشان را در زمین انجام دهند و فکر نمی‌کنم که به اندازه کافی خوب بازی کنند. یونایتد شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارد. تماشای بازی برابر لیورپول آسان نبود اما فوتبال همین است.»

نظر شما