شناسهٔ خبر: 50438218 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدید‌ترین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

شیائومی در رویداد جدید خود محصولاتی که در آینده نزدیک به بازار می‌فرستد را رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در رویداد امروز ردمی، گوشی‌های جدید سری نوت ۱۱ را به همراه Redmi Watch سال گذشته و همچنین نسخه جدید Redmi Buds ۳ معرفی شد.

چیزی که از رونمایی Redmi Watch ۲ به دست می‌آید این است که شیائومی توانسته است حاشیه‌های ساعت را باریک کند و صفحه نمایش بزرگ‌تری را در خود جای دهد. Redmi Watch ۲ دارای صفحه نمایش ۱.۶ اینچی است. ارتقای دیگری که در این محصول دیده شد سوئیچ شدن آن به AMOLED است این در حالی است که نسخه قدیمی آن با IPS LCD در دسترس کاربران بود. صفحه نمایش این ساعت بلندتر شده و وضوح آن اکنون ۳۲۰ x ۳۶۰ پیکسل است.

ساعت هوشمند شیائومی

کارایی ساعت هوشمند جدید شیائومی نیز بهبود یافته است، بنابراین اکنون ساعت می‌تواند ۱۲ روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. این در حالی است که مدل اصلی باید در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی قرار می‌گرفت تا این مدت بتواند باتری را نگه دارد. همچون مدل‌های گذشته، شارژ این محصول با کانکتور مغناطیسی انجام می‌شود. این ساعت دارای چیپست آپولو ۳.۵ است و از ۱۱۷ حالت مختلف ورزشی از جمله ردیابی شنا پشتیبانی می‌کند. بدنه ساعت برای مقاومت ۵۰ متری در برابر آب پیش بینی شده است. علاوه بر این، ساعت هوشمند شیائومی با ردیابی خواب معمولی و پایش ضربان قلب همراه است که اکنون یک سنسور اکسیژن خون (SpO۲) است.

برای فعالیت در فضای باز، Redmi Watch ۲ از چهار سیستم موقعیت یابی جهانی - GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou پشتیبانی می‌کند و یکی دیگر از ویژگی‌های آن هم اتصال NFC است. با وجود صفحه نمایش بزرگتر و باتری بهبود یافته، وزن ساعت سبک‌تر است، در واقع چهار گرم کاهش یافته و به ۳۱ گرم رسیده است. خریداران می‌توانند بین ۳ رنگ برای بدنه ساعت و ۶ رنگ برای بند TPU انتخاب‌های مختلف داشته باشند.

ساعت هوشمند شیائومی

Redmi Watch ۲ اکنون برای پیش‌سفارش حاضر است و عرضه آن در بازار از ۱۱ نوامبر آغاز می‌شود. قیمت معمولی آن ۴۰۰ یوان (۶۳ دلار / ۵۴ یورو / ۴۷۰۰ روپیه) است، اما خریداران اولیه می‌توانند آن را با قیمت تبلیغاتی ۳۵۰ یوان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید

ایرپادهای جدید شیائومی را بیشتر بشناسید

Redmi Buds ۳ Youth Edition نیز که در این رویداد معرفی شد، ۱۰۰ یوان (۱۶ دلار / ۱۴ یورو / ۱۲۰۰ روپیه) قیمت دارند، اساساً همانطور که کاربران جهانی ممکن است آن‌ها را بشناسند نیمی از قیمت Buds ۳ Pro است.Dots ۳ Pro دارای طراحی "گوش گربه" هستند که برای نشستن راحت‌تر و ایمن‌تر در گوش این طراحی برایشان در نظر گرفته شده است.

Redmi Buds ۳ Youth Edition نوید ۱۸ ساعت عمر باتری را می‌دهد، اما به اندازه ۲۸ ساعتی که توسط مدل Pro تبلیغ شده چشمگیر نیست. آن‌ها همچنین از طریق کابل USB-C شارژ می‌شوند و با اتصال بلوتوث ۵.۲ ارائه می‌شوند، و البته ANC هم ندارند. جوانه‌ها دارای مقاومت پایه IP۵۴ در برابر آب هستند تا از آن‌ها در برابر باران و عرق محافظت کند.

ایرپاد جدید شیائومی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما