شناسهٔ خبر: 50437432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عسگری: با استفاده از تجربه به پیروزی رسیدیم/ جعفری: هر بازی برای مس حکم فینال را دارد‌

گروه استان‌ها – بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی مقابل فولاد زرند ایرانیان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از تجربه‌مان استفاده کرده و موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز‌، علیرضا عسگری، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پس از برد 4 بر یک تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: همان‌طور که دیدید، بازی فوق‌العاده سختی بود. در نیمه اول بازی خیلی خوبی از تیم زرند دیدیم که واقعاً نمی‌شود از آن بگذریم.

وی افزود: نکته خوبی که در نوع بازی تیم فولاد زرند ایرانیان وجود داشت، این بود که آن‌ها بدون ترس بازی می‌کردند. کمتر تیمی پیدا می‌شود که در زمین خانگی‌مان، تیم ما را پرس کند. تیم حریف در اول بازی واقعاً ما را پرس کرده و خوب بازی کردند.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از تجربه‌مان استفاده کرده و موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم و بعد از آن بازی برایمان راحت‌تر دنبال شد.

عسگری که در دیدار با فولاد زرند ایرانیان 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند، در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: ما در هر بازی از متولدین سال‌های 81 و 82 استفاده می‌کنیم چرا که کمبود بازیکن داریم. این بازیکنان واقعاً شایسته هستند و در آینده بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

وی در پایان گفت: این بازیکنان واقعاً خوب هستند و به تیم کمک می‌کنند. جا دارد به کادر فنی تیممان تبریک بگویم که دارند چنین بازیکنانی را به جامعه فوتسال ایران تحویل می‌دهد. ان‌شاءالله که مربیان تیم ملی این بازیکنان را ببیند و بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

 جعفری: هر بازی برای مس حکم فینال را دارد 

بهمن جعفری، بازیکن جوان مس سونگون که یکی از 4 گل تیمش را در دیدار با فولاد زرند ایرانیان به ثمر رساند، در خصوص این بازی اظهار داشت: خدا را شکر، بازی خیلی خوبی بود. فولاد یکی از تیم‌های خوب است که تازه به لیگ برتر آمده است.

وی افزود: تیم ما هم علی‌رغم اینکه 2-3 بازیکن مصدوم و نسبت به سایر تیم‌ها بازیکن کمتری دارد، فوق‌العاده بازی می‌کنیم. از کادر فنی هم به خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان و حضور در کنار باتجربه‌ها قدردانی می‌کنم.

جعفری ادامه داد: این بازی تمام شد و حالا برای بازی با کراپ آماده می‌شویم. ان‌شاءالله می‌رویم و برای قهرمانی می‌جنگیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پایان با اشاره به عملکرد بازیکنان جوان این تیم گفت: خدا را شکر روز به روز شرایط بهتر می‌شود. ما بازیکنانی داریم که 19-20 ساله هستند اما در کنار بازیکنان باتجربه خیلی خوب بازی می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعد هم نتایج خوبمان را تکرار کنیم.

انتهای پیام/116/ش

نظر شما