شناسهٔ خبر: 50437416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه + تصاویر

استاندار گیلان امروز پس از مراسم معارفه از یک مرکز واکسیناسیون کرونا در رشت بازدید و با خانواده شهیدان انصاری و علیزاده در رودسر دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید چمران و اورژانس اجتماعی بیمارستان حشمت رشت، دیدار با خانواده تنها استاندار شهید کشور و نخستین شهید مدافع حرم گیلان و سرکشی از جایگاه‌های عرضه بنزین و روند خدمات رسانی به مردم در رودسر از نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه امروز بود.

مراسم معارفه  استاندار جدید گیلان صبح امروز با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد.

بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید چمران و اورژانس اجتماعی بیمارستان حشمت

اسدالله عباسی، استاندار جدید گیلان در نخستین برنامه پس از مراسم معارفه، عصر امروز (پنجشنبه ۶ آبان ماه) از مرکز واکسیناسیون شهید چمران و طرح توسعه اورژانس بیمارستان حشمت رشت بازدید کرد.

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

او با حضور در مرکز واکسیناسیون شهید چمران رشت از نزدیک در جریان روند واکسینه کردن عموم مردم قرار گرفت و همچنین با حضور در بیمارستان حشمت رشت از طرح توسعه اورژانس اجتماعی بازدید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رئیس جمهور اولویت اصلی استانداران را موضوع کرونا و واکسیناسیون تعیین کرده است، گفت: بر این اساس نخستین حضور میدانی خود را بازدید از مراکز درمانی و روند واکسیناسیون انتخاب کردم.

عباسی با اشاره به تأمین واکسن‌های مورد نیاز مردم بر اساس سلایق آنان و آمادگی مراکز واکسیناسیون، از مردمی که تاکنون واکسن نزدند، خواست طبق زمان‌بندی در مراکز اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حاضر شوند و خود را واکسینه کنند.

او ابراز امیدواری کرد با اقدامات مضاعف و واکسیناسیون همگانی شاهد برچیده شدن این بیماری از استان و کشور باشیم.

دیدار با خانواده تنها استاندار شهید کشور و نخستین شهید مدافع حرم گیلان

استاندار جدید گیلان همچنین در نخستین ساعات آغاز به کار خود در استان با حضور در شهرستان رودسر و منزل پدری شهید علی اخوین انصاری، استاندار شهید گیلان گفت: به عنوان یک خدمتگزار، منش، روش و سیره شهید انصاری را الگوی خودم قرار داده‌ام.

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

عباسی با اشاره به اینکه شهید انصاری یک انسان کامل و وارسته بود و مدیران باید تصویر این شهید را در اتاق کار خود قرار دهند، افزود: از همه مدیران می‌خواهم زندگی نامه شهید انصاری به ویژه در دوران کوتاه مدیریتی اش را مطالعه و چراغ راه خود قرار دهند.

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

او همچنین با حضور در منزل شهید امیررضا علیزاده، نخستین شهید مدافع حرم استان گیلان اظهار داشت: هر اقدامی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باقیات الصالحات خواهد بود.

استاندار گیلان تصریح کرد: امیدوارم با نصب العین قرار دادن پیام‌های شهدا بتوانیم دغدغه‌های آنان را عملیاتی کنیم و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم.

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

عباسی همچنین با حضور در گلزار شهدای رودسر و مزار شهیدان انصاری و علیزاده به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و ضمن نثار گل، فاتحه قرائت کرد.

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

سرکشی از جایگاه‌های عرضه بنزین و روند خدمات رسانی به مردم

نخستین برنامه‌های استاندار جدید گیلان پس از مراسم معارفه

او همچنین غروب امروز به صورت سرزده در یکی از جایگاه‌های عرضه بنزین شهرستان رودسر حاضر شد و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

نظر شما