شناسهٔ خبر: 50432830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولیت حرم حضرت معصومه: تمام فضای مجازی فرصت است

قم-ایرنا-تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: به اعتقاد ما فضای مجازی بصورت تمام فرصت است و این فضا برای پیشرفت، بهبود و سلامت کارها فرصت بسیار ارزشمندی به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قم، افزود: در تمام پدیده های طبیعی و غیرطبیعی در کنار زیبایی ها و فرصت ها ممکن است آسیب و چالش هایی نیز وجود داشته باشد که باید از معضلات آن کاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری در دولت قبل بارها نسبت به سالم سازی و ساماندهی فضای مجازی به دولتمردان توصیه کردند، درخواست امروز خانواده ها این است که دولت آسیب ها و مشکلات این فضا را از بین ببرد و فضای سالمی برای جامعه به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به فرصت فضای مجازی در نشر معارف و معنویت، خاطرنشان کرد: عرضه معنویت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در همین فضا برای مردم تاثیرات بسیار مطلوبی داشته است.

سعیدی تصریح کرد: باید شرایطی در فضای مجازی کشور حاکم شود که سبب فاصله بین افراد یک خانواده و یا از هم پاشیدگی آن به خاطر وجود آسیب های این فضا نشود.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام امکانات خود را برای ضربه زدن به انقلاب و دولت به کار بسته اند، خاطرنشان کرد: دولتمردان سرباز نظام باشند و تلاش کنند تا منویات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عقب نشینی و خروج آمریکا از افغانستان لکه ننگ و ذلتی برای این کشور و افتخاری برای نظام اسلامی ما بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در  سفر به قم با آیات علوی گرگانی،نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو می کند.

نظر شما