شناسهٔ خبر: 50432372 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم حمله تند شیلا خداداد به زنان ایرانی و خانم بازیگرها !

رکنا:ادعای جالب شیلا خداداد بازیگر زن سینما و تلویزیون درباره اینکه خانم های ایرانی به شدت اهل فخر فروشی هستند جنجالی شد.

صاحب‌خبر -

شیلا خداداد بازیگر زن در پاسخ به دیدن فخر فروشی در میان خانم ها می گوید خانم ها به شدت اهل فخر فروشی هستند.اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم شیلا خداداد خیلی خیلی کم شده که فخر فروشی انجام بدهد و همیشه ویدیوها و تصاویر  شیلا خداداد ساده است و برخلاف خیلی از بازیگران زن ایرانی که سعی دارند زندگی خودشان را مجلل نشان دهند شیلا خداداد همیشه در صحنه ها و دکورهای ساده و معمولی ویدیو ضبط می کند و خیلی وقت ها شیلا خداداد حتی بدون میکاپ  آرایش ظاهر می شود (خیلی از بازیگران زن همیشه از میکاپ های گرانقیمت خودشان رونمایی می کنند)

شیلا خداداد

اعتماد جالب شیلا خداداد به شوهرش

شیلا خداداد در واکنش به اینکه اگر روزی شوهرش به او خیانت کند چه می کند می گوید که شوهرش اهل این کارها نیست و احتمال اینکه خیانت کند وجود ندارد. او همچنین ادامه می دهد اگر روزی شوهرم اختلاس کند از او جدا می شوم و شرافتم قابل فروش نیست. شیلا خداداد از بازیگرانی ست که نسبت به مالیات دادن بازیگران معترض است. بازیگران زن و مرد مشهوری که از مالیات ندادن حمایت کرده اند معمولا سریال ها و فیلم های زیادی بازی می کنند و نگران کم شدن دستمزد خود هستند و جالب است بدانید که در ایران حتی کارگران و کارمندان با حقوق خیلی پایین تر از بازیگران مالیات می دهند !

شیلا خداداد

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • محاکمه سردار آزمون با شکایت دختر روس ! / آزمایش دی ان ای برای شناسایی پدر بچه !

    محاکمه سردار آزمون با شکایت دختر روس ! / آزمایش دی ان ای برای شناسایی پدر بچه !

آیا این خبر مفید بود؟
2 3

نظر شما