شناسهٔ خبر: 50425042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر پروژه خبر داد:

پیشرفت ۸۳ درصدی کیلومتر چهارم تا هفتم رینگ چهارم

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان از پیشرفت ۸۳ درصدی احداث کیلومتر چهارم تا هفتم رینگ چهارم (در محدوده مناطق ۱۰ و ۱۵ شهرداری اصفهان) خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیلومتر صفر رینگ چهارم در محل مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی سردار شهید سلیمانی واقع شده است.

وی با بیان اینکه کیلومتر چهارم تا هفت و نیم رینگ چهارم حدفاصل تقاطع آفتاب تا ورودی شهر بهاران است، افزود: این مسیر سه و نیم کیلومتری با عرض ۷۶ متر در چهار باند شامل دو باند تندرو با عرض حدود ۲۰ متر و دو باند کندرو با عرض هشت و نیم متر در حال احداث است.

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی کیلومتر چهارم تا هفتم رینگ چهارم (در محدوده مناطق ۱۰ و ۱۵ شهرداری اصفهان) ۸۳ درصد است و تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی گفت: قرارداد اجرای کیلومتر دو و نیم تا چهارم مسیر رینگ چهارم با سازمان عمران شهرداری منعقد شده و با تحویل زمین از اول آبان، تجهیز کارگاه انجام و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شده است.

کریمی اظهار کرد: حدود ۶۳ درصد مسیر کیلومتر دو و نیم تا چهارم رینگ چهارم آزادسازی نشده و عملیات اجرایی در ۳۷ درصد مسیر آزادسازی شده توسط سازمان عمران شهرداری در حال انجام است که امیدواریم برای انجام آزادسازی مسیر برنامه زمانبندی در نظر گرفته شود.

وی گفت: کیلومتر صفر مسیر رینگ چهارم تا کیلومتر دو و نیم به صورت غیر همسطح اجرا می‌شود و آزادسازی مسیر با توجه به وجود پلاک‌های تجاری بسیار مهم و البته دشوار است.

نظر شما