شناسهٔ خبر: 50424707 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

اجرای ۷۲ عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان

سرهنگ شوقانی از اجرای ۷۲ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ« منصور شوقانی» در با خبرنگاران با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان همانند سراسر کشور از تاریخ ۸ لغایت ۱۳ آبان ماه برگزار می شود  گفت: 200 عنوان فعالیت در ذیل ۷۲ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان  اجرا می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: توزیع بسته های معیشتی، افتتاحیه لیگ پایا و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان از جمله برنامه ها در هفته بسیج دانش آموزی است.

 

وی با تأکید براینکه  امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع بسیج برای مشتاقان انقلاب تبیین شود ادامه داد: امسال برنامه‌های این هفته با محوریت معرفی بیشتر جایگاه بسیج در اقشار مختلف در بین دانش‌آموزان، تبیین نقش بسیج در عرصه پیشروی انقلاب و میدان جهادی که برای دانش‌آموزان ترسیم شده است، تقویت روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت و گسترش روحیه و مدیریت جهادی اجرا و مدیریت می‌شود.

 

شوقانی «نوجوان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب»را شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال اعلام کردوافزود:  : شهید شاخص امسال «محمد رسول رضایی» بوده که نمونه بارزی از روحیه مبارزه با استکبارستیزی و مقاومت بوده چراکه در وصیت‌نامه این شهید آمده است که در تشییع‌جنازه من پرچم آمریکا جنایتکار را به آتش بکشید تا انزجاری که من از این فرهنگ دارم برای مردم تبیین شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه به حضور پررنگ دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های مختلف اشاره داشت وگفت: دانش آموزان بسیجی متناسب با زمان و نیاز به‌طور در جامعه حضور پررنگ حضور دارند به‌عنوان‌مثال امسال در عرصه سلامت دانش آموزان در طرح‌های معیشتی و کمک مؤمنانه حضوری پررنگ داشتند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: طرح همکلاسی مهربان، طرح هجرت، طرح شهید و شهادت از جمله طرح‌هایی است که در استان سمنان اجرایی شده است.

 

برگزاری تجمع طلایه‌داران گام دوم انقلاب  در روز ۱۳ آبان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه امروز دشمن بر روی نسل جوان در حال سرمایه‌گذاری است گفت: برگزاری پویش ملی نوجوانان پلاس، دنیای بدون آمریکا و استکبار، یاوران ولایت و تقدیر از جوانان و نوجوانان بسیجی برخی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

« محمود احمدی» با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج دانش اموزی در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد اضافه کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، دیدار نخبگان دانش‌آموز بسیجی با مسئولان استانی،اختتامیه طرح یاوران ولایت، افتتاح لیگ پایا ،1400 افتتاح کانون فرزندان حاج قاسم، تجلیل از نخبه‌ها و چهره‌های برتر علمی، عطرافشانی مزار شهدا، اجرای طرح رفیق شهیدم و برنامه نماهنگ کشوری هم آوا از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان است.

 

وی با اشاره به برگزاری پویش همکلاسی مهربان اظهارداشت: ۲۰۶ گروه جهادی دوهزارو۱۷۳ بسته لوازم‌التحریر را در روز آغاز مدرسه به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

 

احمدی از برگزاری تجمع طلایه‌داران گام دوم انقلاب  در روز ۱۳ آبان در سمنان خبردادوافزود: در این تجمع بیانیه‌ای از سوی دانشجویان و دانش آموزان قرائت می‌شود.

 

در این نشست از عکس شهید شاخص کشوری شهید محمد رسول رضایی رونمایی شد.

پایان پیام/276

نظر شما