شناسهٔ خبر: 50424673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر کشور:

تمام ظرفیت‌ها باید در خدمت مردم باشد/ دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی کرده است

وزیر کشور خدمت به مردم را اولویت دولت دانست و گفت: امروز تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد وحیدی روز پنجشنبه طی سفر یک روزه به منظور معارفه استاندار جدید گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت، اظهار داشت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیاز به نزدیکی دولت و مردم دارد و خدمت به مردم برای دولتمردان افتخار است.

وی به نگرانی مردم نسبت به اختلالات پیش آمده در مسئله بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی کرده است اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده می بینند که رئیس جمهور می خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وزر کشور به وجود ظرفیت های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می شود.

بیشتر بخوانید:

تلاش مسئولان برای تغییر باور‌های غلط در جامعه

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه نیز در این دیدار بر ضرورت تلاش مجدانه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و پاسخ به مطالبات به حق مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: برخی باور‌های غلط در خصوص بی اعتمادی عمومی به بهبود شرایط در جامعه ایجاد شده است که این مهم می‌تواند با یک حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی مجموعه نیرو‌های دلسوز و مسئولان خدمت گذار ترمیم شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

نظر شما