شناسهٔ خبر: 50424603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

سفر فرش‌آرا به ساری برای شروعی دوباره

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که بدون شک در مهم‌ترین بازی این هفته سن ایچ ساوه که با ۱۸ امتیاز و بدون باخت در صدر جدول قرار دارد میزبان سپاهان اصفهان است.

صاحب‌خبر -

سن ایچ اگر بخواهد کماکان به صدرنشینی ادامه دهد باید در خانه خودش نبازد؛ چرا که گیتی پسند و مس سونگون که هر دو ۱۵ امتیازی هستند منتظر تعلل آن تیم هستند تا صدر را از آن خود کنند.

اما در یکی از بازی‌های مهم برای خراسانی‌ها امروز فرش‌آرا در ساری میهمان شهروند قعر نشین لیگ است. شاگردان مجید مرتضایی بدون شک در این فصل آن تیمی نیستند که هواداران از آن‌ها توقع دارند؛ در چند فصل گذشته فرش آرا همواره جزو مدعیان بوده اما تا اینجا که ۶هفته از فصل گذشته این تیم تنها با ۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته که یقیناً برای مشهدی‌ها این نتایج دور از انتظار است. شاید جدا شدن چند مهره کلیدی این تیم در عدم نتیجه گیری شاگردان مرتضایی تأثیرگذار بوده باشد، ولی فرش‌آرا بارها نشان داده با میدان دادن به بازیکنان جوان و البته بومی‌اش توانسته نتایج خوبی بگیرد. تقابل فرش‌آرا با شهروند در ساری می‌تواند شروعی دوباره برای نماینده استان خراسان باشد. چیپس کامل دیگر نماینده مشهد هم فردا در قم میهمان مجتمع فردوس قم است.

برنامه بازی‌ها

پنجشنبه؛ سن ایچ ساوه - سپاهان اصفهان، ملی حفاری-کراپ الوند ، مس سونگون - فولاد زرند ایرانیان، شهروند ساری -فرش آرا مشهد.

جمعه؛ مجتمع فردوس قم -چیپس کامل مشهد، زندی بتن کلاردشت -مقاومت البرز.

نظر شما