شناسهٔ خبر: 50424195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین سپاه الغدیر:

تیم‌های فنی سپاه یزد برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت استان همکاری دارد

یزد- ایرنا- جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: اعضای تیم‌های فنی این مجموعه با همکاری کارکنان سایر دستگاه‌ها برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت و سرعت بخشیدن به ارایه خدمات به مردم در استان همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین زارع کمالی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ تیم در شهر یزد و ۱۰ شهرستان دیگر استان با همکاری نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه یزد تا رفع تمامی مشکل در صحنه حضور دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای بروز مشکل در نحوه سوخت‌رسانی به مردم تاکنون ۲۵۰ نازل رفع مشکل شد و تیم‌های فنی به صورت شبانه‌روزی برای رفع تمامی مشکل موجود و بازگشت به شرایط  عادی بر تلاش خود می‌افزایند.

این مسئول اظهار کرد: نیروهای بسیج و سپاه و تیم‌های علمی، پشتیبانی و فنی برحسب ضرورت همواره در خدمت مردم و دستگاه‌های مختلف در ارایه خدمات به عموم شهروندان آماده همکاری هستند و وظایف خود را با دقت و نظم خاصی انجام می‌دهند.

زارع کمالی بیان کرد: رفع مشکل سوخت‌گیری و ارایه خدمت صادقانه به مردم در استان و سایر عرصه‌ها برای سپاه افتخار است و باید با مدیریت جهادی ،رویه و روحیه انقلابی همواره در صحنه حاضر بود.

همچنین مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد دیروز( چهارشنبه) گفته بود: در ۷۴ جایگاه عرضه سوخت استان به خودروها خدمات ارایه می‌شود.

محمدرضا جلالی در گفت و گو با خبرنگار  ایرنا با بیان اینکه ۱۳ گروه در حال فعال کردن جایگاه های سوخت هستند از افزایش تعداد جایگاه های عرضه کننده سوخت روزجاری خبرداد و افزود: تا زمان رفع مشکل نرم افزاری، سوخت بنزین با نرخ آزاد هر لیتر سه هزار تومان توزیع می شود.

سه‌شنبه هفته جاری بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شد کارت‌های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه شود.

تعداد جایگاه های سوخت فعال ۱۱ شهرستان استان یزد ۱۰۹ مورد اعلام شد. 

نظر شما