شناسهٔ خبر: 50424025 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نیازمند اقدام شبکه‌ای در حوزه فعالان فرهنگی هستیم/لزوم ورود به دوره تازه‌ای از ترویج نماز

نماینده ولی وفقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: اقدام شبکه‌ای و جبهه‌ای مهم است و با وجود اینکه جبهه فرهنگی راه‌اندازی شده اما هنوز با اقدام شبکه‌ای سازمان‌دهی شده، فاصله داریم و نتوانسته‌ایم آرایش شبکه‌ای به خود بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبری، چهار شنبه شب 5 آبان در جمع دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی استان، که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: کار تربیتی و توجه به مخاطب از جمله دانش‌آموزان و جوانان را باید بیش از گذشته برجسته کنیم.

وی، بر تقویت محور مسجد و مدرسه در قالب انجمن‌های اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: دانش آموزان می‌توانند در قالب انجمن اسلامی، محور مسجد و مدرسه را تقویت کنند که این کار موجب انس جوانان و نوجوانان با مسجد می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه کار فکری مداوم و تقویت بنیه فکری فعالان فرهنگی و اجتماعی مسئله مهم، اساسی و ضروری است، افزود: رشد فرهنگی، اجتماعی و تربیتی نوجوانان، سرمایه بزرگی برای جامعه است و و این موضوع در استان خراسان جنوبی و مخصوصا شهر فرهنگی بیرجند کاملا مشهود.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، با بیان این مطلب که خلاء پرورشی را می‌توان با انجمن‌های با طراوت اسلامی پر کرد و باید قدر این انجمن را دانست؛ تصریح کرد: باید وارد دوره تازه‌ای از ترویج نماز شویم و در این زمینه کار رسانه‌ای، فرهنگی و آموزشی انجام؛تا به موضوع نماز، بیش از گذشته توجه جدی شود.

این مقام مسئول در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، خودشناسی، خودسازی و دیگر سازی را اولویت های ویژه ی کار فرهنگی برشمرد و عنوان کرد:  ویژگی انجمن اسلامی تربیت نیرو‌هایی است که هدف‌های بزرگ دارند و هدف‌های این انجمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی گره خورده است از این رو شایسته است دانش آموزان ما از سرمایه جوانی خود بهترین بهره را ببرند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بر تقویت محور مسجد و مدرسه در قالب انجمن‌های اسلامی تاکید کرد.

نظر شما