شناسهٔ خبر: 50422253 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کرونا جان ۳ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (5 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 241 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که 115 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 76 هزار و 739 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 

وی یادآور شد: از 529 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود 40 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، چرام و کهگیلویه و از 338 نمونه رپید تست 16 درصد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بودند.

 

یزدان پناه گفت: با فروکش شدن موج پنجم بیماری، متاسفانه شاهد عادی انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان بودیم که این خود سرآغاز سیرصعودی شمار مبتلایان به بیماری و شروع موج بعدی خواهد بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پرهیز از دریافت واکسن توسط عده‌ای و شروع موج جدید می‌تواند آسیب جدی به سلامت مردم وارد نماید.

پایان پیام/82

نظر شما