شناسهٔ خبر: 50422148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

بازی با اعداد جذاب در پرسپولیس با یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس رکوردی خیره کننده شکست ناپذیری در رقابت های لیگ برتر را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران رکورد شکست ناپذیری خود در رقابت‌های لیگ برتر را به بیش از ۴۵۰ روز رساند.

شاگردان یحیی گل محمدی آخرین شکست خود در لیگ برتر را هفته دوازدهم فصل بیستم مقابل آلومینیوم در اراک تجربه کرد. باختی که تا امروز برای یحیی و شاگردان او در پرسپولیس تکرار نشده است و این تیم به رکورد خارق‌العاده دیگری در فوتبال باشگاهی ایران رسید.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر برای هفدهمین بار در ورزشگاه آزادی بدون تجربه شکست توانست نساجی مازندران را شکست دهد.

یحیی از زمان حضور در پرسپولیس تنها دو شکست مقابل ذوب آهن (لیگ نوزدهم) و آلومینیوم (لیگ بیستم) تجربه کرد تا در سومین فصل حضور خود روی نیمکت این تیم با آمار پرسپولیس بهترین اعداد را برای خود کند.

پرسپولیس ۱۰ روز دیگر دیدار بعدی خانگی خود را در هفته چهارم مقابل گل گهر سیرجان برگزار می‌کند و این موضوع سبب می‌شود تا سرخ‌ها رکورد نباختن در خانه را به بیش از ۴۵۰ روز برسانند.

تیمی که پس از شکست مقابل آلومینیوم در هفته دوازدهم نیز باختن را فراموش کرده است و با نتایج درخشان خود رکوردهای مختلفی را در فوتبال باشگاهی ایران رقم زده است.

نظر شما