شناسهٔ خبر: 50422142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سه خبر از اردوی تیم امید

تماس دبیرکل فدراسیون با تیم در تاجیکستان/ برگزاری جلسه آنالیز و خروج سه بازیکن از قرنطینه

دبیرکل فدراسیون فوتبال طی تماسی با کاروان تیم امید ایران، برای این تیم در دو دیدار مقابل لبنان و تاجیکستان آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در تماسی با کاروان تیم امید، آخرین وضعیت تیم امید ایران در تاجیکستان را پیگیر شد و برای این تیم در دیدار مقابل لبنان و تاجیکستان آرزوی موفقیت کرد.

 
کامرانی فر در این گفت و گو اعلام کرد فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای آماده سازی و موفقیت این تیم در مسابقات مهم و حساس پیش رو( رقابتهای قهرمانی زیر23 سال آسیا در ازبکستان، بازیهای آسیایی 2022 هانگژو و مقدماتی المپیک 2024 پاریس) دریغ نخواهد کرد و برنامه های آماده سازی و اردوهای خارجی برای این تیم در نظر خواهد گرفت تا تیم امید که آینده سازان فوتبال ملی هستند، بتوانند افتخارآفرین باشند.
 
سه بازیکن تیم امید از قرنطینه درآمدند
 
صبح امروز از کاروان تیم امید ایران در هتل محل اقامتشان تست گرفته شد که در نهایت پاسخ همه تست ها منفی بود.
سه بازیکن جدیدی که دیروز به اردوی تیم ملی زیر23 اضافه شده بودند (یونس اکبرپور، محمد خدابنده لو و امیرعلی صادقی) با منفی شدن تستهایشان از قرنطینه درآمدند و توانستند کنار تیم تمرین کنند و با تیم شام صرف کنند.
پیش از بازی با تاجیکستان، یک تست پی سی آر دیگر از کاروان تیم امید ایران، گرفته می شود.
 
برگزاری جلسه فنی تیم امید در آمفی تئاتر هتل تاجیکستان
 
 بازیکنان تیم امید امروز پیش از آخرین تمرین پیش از بازی مقابل لبنان، در سالن آمفی تئاتر هتل تاجیکستان، در جلسه آنالیز بازی لبنان – تاجیکستان شرکت کردند و کادر فنی تیم امید، بازی لبنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و حریف فردای تیم امید ایران را آنالیز کردند.
پس از اینکه جلسه آنالیز به پایان رسید، کاروان تیم ایران راهی ورزشگاه مرکزی دوشنبه شدند تا تمرین رسمی پیش از بازی را برگزار کنند. این تمرین 15 دقیقه برای رسانه باز بود.
 
در این تمرین بازیکنان پس از نرم دوی و کارهای استقامتی و گرم کردن با توپ، تاکتیکهای کادرفنی را مرور کردند و پس از بازی در نیمه زمین، ضربات ایستگاهی و کرنر را تمرین کردند. مهاجم های تیم به صورت اختصاصی تمرین کردند و دروازه بانها هم با مربی دروازه بان آلمانی تیم امید، کار کردند.
تیم امید ایران فردا از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تیم امید لبنان می رود. لبنان در بازی اول یک بر صفر مغلوب تاجیکستان میزبان شد و ایران چهار بر صفر تیم امید نپال را شکست داد.
انتهای پیام؛ 
 

 

برچسب‌ها:

نظر شما