شناسهٔ خبر: 50422039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

نمی‌توانم از مردم عذرخواهی کنم / خدا رحم کرد و تنها ۳ گل خوردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی امروز تیم فولاد خوزستان مقابل تیم آلومینیوم به‌ویژه در نیمه دوم زشت و زننده بود و این موضوع به قدری خجالت‌آور است که نمی‌توانم از مردم هم عذرخواهی کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک ، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک، افزود: تیم فولاد خوزستان در رقابت با آلومینیوم اراک و مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس بازی متفاوتی در نیمه‌های دوم داشت.
وی بیان کرد: نیمه‌های دوم این بازی‌ها غیرقابل هضم، زشت و زننده بود و تنبیه هم شدیم و به واقع خجالت‌آور است که نمی‌توانم در این خصوص از مردم معذرت‌خواهی کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم فولاد خوزستان در تمام نقاط زمین در نیمه دوم بازی بد ظاهر شد و گل خورد و چنین بازی اصلا در فکر من نمی‌گنجد ، آلومینیوم می‌توانست گل‌های بیش‌تری بزند اما خدا رحم کرد و تنها ۳ گل خوردیم.

 

ویسی با تبریک به تیم آلومینیوم اراک گفت: این تیم در نیمه دوم رقابت برتر میدان بود و می‌توانست گل‌های بیشتری را نیز وارد دروازه کند.
وی اظهار داشت: تلاش بر این است که در رقابت بعدی بتوانیم جبران کنیم و با همه وجود بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: باید ایرادها به طور جدی واکاوی شود و در حد نام فولاد و خوزستان در رقابت‌های لیگ حاضر شویم.
ویسی بیان کرد: جام حذفی نیست که از گردونه خارج شویم، باید بلند شد و به مسابقات برگشت و با رفع ایراد و کالبدشناسی و تقویت مسایل روحی جبران کرد.
وی گفت: اگر با این روند پیش رویم چند هفته اول کار برای فولاد خطرناک و سخت می‌شود و مردم از نتیجه ما ناراحت هستند و من هم ناراحتم و امیدوارم هفته آینده جبران شود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما