شناسهٔ خبر: 50421978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

جادوگری در فوتبال ایران و پشت پرده های باورنکردنی !

تاثیر اندام خاص کفتار در فوتبال ایران ! / داوران هم جادوگر دارند !

رکنا: داوران شاخ کرگدن در لباس خود می گذارند تا قدرت ماورایی پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

جادوگری در فوتبال پدیده ای عجیب و غریب است. بعضی ها به جادوگری در  فوتبال اعتقاد دارند و برخی دیگر جادوگری در فوتبال را خرافه پرستی می دانند. با این حال جادوگری در فوتبال را به جادوگرانی که متخصص این حوزه ورزشی هستند و یا لیدرها انتصاب می کنند. اما جادوگری در فوتبال شاید بیشتر نقشه کلاهبرداران وشیادان برای پرکردن جیب هایشان باشد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش رکنا، جادوگران و رمالان درست مثل بیزینس من های با تجربه و کاسبان دنیا دیده بازار عمل می کنند .مشتری با اعتمادش وارد میشود و آنها کالایشان را به او می فروشند.جادوگر از طریق خرافات ذهنی ،مشتری را جلب می کند و همیشه کالایی برای فروختن به او دارد .

درست مثل پزشکی که بابت معاینه یا راهنمایی هایش از بیمار دستمزد می گیرد و بیمار باور دارد که او می تواند مشکلش را حل کند، اما خود ان پزشک دارو را هم مستقیماً به بیمار بفروشد !جادوگران و رمالان همیشه در بساط خود وسایلی دارند که بابت دادن آن به مشتری پول های کلانی میگیرند . وسایلی ساده همچون یک تکه کاغذ ، یک خودکار ، یک جاسوئیچی ، یک شیشه خالی ، یک تکه پارچه و حتی اعضای بدن حیوانات !

اتهام قاچاق به داوران !

این روزها مسئولان فدراسیون با «نفس حق» و «خوبان عالم» به قول نمایندگان مجلس خوراک برای بیگانگان تهیه می‌کنند! این بزرگواران  در ادامه لطمات خود به وجهه بین المللی فوتبال ایران ، به داوران ما نیز اتهام قاچاق زده اند ! البته علیرضا فغانی از داوران دفاع و جواب آقایان را داد اما کیست که نداند وقتی مسئولان فدراسیونی از استفاده از داوران برای وارد کردن کالا حرف می زنند، این اعتراف چه ضربه ای به آن رشته ، داوران و آن کشور در دنیا می زند ... اما بد نیست بدانید که این تنها لطمه به اعتبار داوران نبوده و نیست !

سفارش سوغاتی های مخصوص !

یک داور قدیمی که سالهاست رابطه بین جادوگران و داوران جوانتر است ، هر ساله صدها میلیون تومان از طریق فروش وسایل جادوگری درامد دارد !

او به داورانی که به شرق آسیا یا آفریقا برای قضاوت می روند، همیشه سفارش چیزهایی را می‌دهد که در ایران پیدا نمی شود ، از جمله اعضای بدن حیوانات مثل دستگاه تناسلی کفتار یا ....

تصور کنید که شکارچیان برای تهیه اندامهای حیوان -  که به دستور جادوگر باید زنده باشد تا آن عضو از بدنش جدا کنند - مرتکب چه فجایعی می‌شوند.

محافظت شاخ کرگدن !

 در شرق آسیا شاخ کرگدن قیمتی نجومی دارد چرا که از خاصیت دارویی آن استفاده میشود . بخاطر همین قیمت بالا این حیوان با خطر انقراض روبرو شده ، درست مثل فیل که بخاطر عاجش همیشه هدف شکارچیان غیرقانونی بوده است.

اما جادوگران از شاخ کرگدن برای دفع طلسم و محافظت استفاده می کنند !

در فوتبال ایران بسیاری از داوران هستند که با بازوبند های چرمی یا گردنبند های مخصوص ، قطعه ای از شاخ کرگدن را همراه با دعایی که رمال به آنها داده با خود به درون زمین می برند تا به اصطلاح طلسم رقبا را باطل کنند!

 رقبایی از همکارانشان !

آنها که نزد جادوگر رفته و با پرداخت میلیون ها تومان به رمال ، مثلا رقیب خود در لیست بین‌المللی را طلسم می کنند (!) تا در یک دیدار پخش مستقیم مرتکب اشتباه شود و جایگاهش را از دست بدهد! سپس با پرداخت میلیون ها تومان دیگر از جادوگر کمک می گیرند تا خود به آن جایگاه برسند! و این وسط دلالان پول می گیرند تا مسئولان را برای تسهیل این جابجایی تطمیع کنند !

مثلث برمودا در هر ورزشگاه

 تعداد ورزشگاه های فوتبال ایران معدود و اغلب نیز پیر و قدیمی هستند. جادوگران در هر شهر برای خود - در هرکدام از این ورزشگاه ها - دکانی باز کرده اند !

به این مفهوم که به داوران القا می کنند هرگز به فلان منطقه از زمین در فلان ورزشگاه نزدیک نشو !

درست به همین دلیل است که می بینیم یک مشکل در یک قسمت از ورزشگاه یک شهر ، هر هفته و هر سال مدام تکرار می شود ، چرا که داوران با هشدار جادوگران به آن منطقه نزدیک نمی شوند و طبعاً به خاطر دوری از صحنه ، خطاها را نمی‌بینند !!

 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • ثبت عجیب‌ترین نام‌های ایرانی + باورتان نمی شود

    ثبت عجیب‌ترین نام‌های ایرانی + باورتان نمی شود

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما