شناسهٔ خبر: 50421943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مصطفی قنبرپور: پرسپولیس از تمامی تیم‌های ایرانی بهتر است

بهترین تیم ایران مشخص شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با احترام به همه تیم‌های ایرانی پرسپولیس یک سر و گردن بهتر از همه تیم‌های ایرانی بهتر است.

صاحب‌خبر -

بهترین تیم ایران مشخص شد مصطفی قنبرپور

تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه در دومین دیدار خود در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت. این در حالی است که سرخپوشان در نخستین دیدار خود در لیگ در اهواز موفق شدند فولاد را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند تا شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند. مصطفی قنبرپور پیشکسوت و مربی سابق سرخپوشان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد پیروزی برابر فولاد، شنس قهرمانی مجدد در لیگ، بازی برابر نساجی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس امروز در دومین دیدار خود در لیگ باید به مصاف نساجی برود. این دیدار را چطور می‌بینید؟

مصطفی قنبرپور گفت:

پرسپولیس در اولین بازی خود نشان داد که یک مدعی است و امروز هم برای برد به مصاف نساجی خواهد رفت. نساجی تیم خوبی است که امسال هم بازیکنان خوبی را جذب کرده است و فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم.

بازی قبل با فولاد را چطور دیدید؟

مصطفی قنبرپور گفت:

پرسپولیس در آن مسابقه هم عملکرد خوبی داشت و همانطور که گفتم از همین گام اول نشان داد که یک مدعی است. بازی با فولاد در اهواز همیشه سخت است اما بازیکنان توانستند سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

در بازی با فولاد دو نیمه متفاوت را از تیم شاهد بودیم. دلیل آن از دید شما چیست؟

مصطفی قنبرپور گفت:

بازی در اهواز سخت است. به هر حال بازیکنان از جدال سنگین مانند بازی با الهلال باطز گشته بودند و از طرفی در زمین حریف به مصاف فولاد رفتند. همین موضوع منجر شد تا تیم در نیمه نخست چندان عملکرد خوبی نداشته باشد و چند موقعیت هم به حریف بدهد اما رفته رفته شرایط بهتر شد و بازیکنان با شرایط هماهنگ شده و توانستند چهره واقعی پرسپولیس را نشان دهند.

 

به بازی با الهلال اشاره کردید. علت شکست در آن بازی از دید شما چه بود؟

مصطفی قنبرپور گفت:

در فوتبال نمی‌شود که مدام از یک تیم انتظار پیروزی داشت. آن بازی دیگر تمام شده و تیم باید ریکاوری کند تا لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

فصل نقل و انتقالات نیز رو به اتمام است. آیا از دید شما پرسپولیس نیاز به بازیکن جدید دارد؟

مصطفی قنبرپور گفت:

پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیا و تیم بزرگی است. در چنین تیمی باید ستاره‌ها حضور داشته باشند. پرسپولیس از ستاره‌ها متشکل شده است اما باز هم به بازیکنی نیاز دارد که در لحظه نتیجه را برای تیم تغییر دهد. امیدوارم مشکل پنجره نقل و انتقالات حل و بازیکن خوبی جذب شود.

آیا پرسپولیس می‌تواند برای ششمین فصل متوالی قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد؟

مصطفی قنبرپور گفت:

با تمام احترامی که برای همه تیم‌های ایرانی قائل هستم، پرسپولیس یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بهتر است و فکر نمی‌کنم به مشکلی برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بر بخورد.

موفقیت پرسپولیس درست از زمانی آغاز شد که شما هم در کادر فنی تیم بودید. دلیل تداوم این موفقیت‌ها چیست؟

مصطفی قنبرپور گفت:

به نظر من آرامش و انسجام رفته رفته به تیم تزریق شد و این شخصیت قهرمانی و موفقیت در بازیکنان قرار گرفت. دیدید که پس از جدایی برانکو هم یحیی گل‌محمدی با درایت خود توانست این مسیر را ادامه دهد و فکر می‌کنم تا چند سال آینده هم تیمی نتواند به اندازه پرسپولیس موفق عمل کند.

 

نظر شما