شناسهٔ خبر: 50421935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بوسکتس: نباید یک نفر را مقصر اعلام کنیم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا خودش را مقصر شکست امشب بلوگرانا مقابل رایو وایه کانو می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه سرخیو بوسکتس در نیمه اول باعث شد در نهایت رادامل فالکائو در محوطه جریمه بارسلونا صاحب موقعیت شده و تک گل برتری بخش این تیم را به ثمر برساند. سرخیو بوسکتس در پایان این دیدار مدعی شد نیازی نیست شخص خاصی به عنوان مقصر معرفی شود و بازیکنان باید اتحاد خود را در این شرایط نشان دهند.

 

سرخیو بوسکتس گفت: "همه ما پیش از شروع بازی نیز می دانستیم حضور در استادیوم خانگی رایو وایه کانو دشوار خواهد بود و به همین دلیل باید بازی سازی از عقب به خوبی صورت پذیرد. اما خود من مرتکب اشتباه شدم و در نهایت تیم عواقب آن را پرداخت. اما در نیمه دوم موقعیت های گلزنی از جمله یک ضربه پنالتی داشتیم که از دست دادیم. ما در موارد زیادی از جمله باور تیمی، تمرکز و ... مشکلاتی داریم.

 

 

ما خیلی بد بازی نمی کنیم، اما کاری که باید انجام می دادیم توسط بازیکنان صورت نگرفت، حریف موفق به گلزنی شد و ما نتوانستیم دروازه وایه کانو را باز کنیم. روی صحنه گل حریف من مرتکب اشتباه شدم و مسئولیت این موضوع را نیز می پذیرم. اما باید تلاش کنیم با گذشت زمان پیشرفت کرده و نمایش بهتری ارائه دهیم.

 

مقصر بودن رونالد کومان؟ ما یک تیم هستیم و لزومی وجود ندارد اعلام کنیم کدام شخص در رقم خوردن این شکست مقصر بوده است. ما باید اتحاد تیمی خود را چه بعد از پیروزی و چه پس از شکست نشان دهیم."

نظر شما