شناسهٔ خبر: 50421777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی فولاد خوزستان:

ویسی: پیکار با آلومینیوم غیرقابل هضم بود، باید به مسابقات برگردیم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی امروز ( چهارشنبه) تیم فولاد خوزستان مقابل تیم آلومینیوم به‌ویژه در نیمه دوم زشت و زننده بود و این موضوع به قدری خجالت‌آور است که نمی‌توانم از مردم هم عذرخواهی کنم.

صاحب‌خبر -

«عبدالله ویسی» چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک، افزود: تیم فولاد خوزستان در رقابت با آلومینیوم اراک و مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس بازی متفاوتی در نیمه‌های دوم داشت.
وی بیان کرد: نیمه‌های دوم این بازی‌ها غیرقابل هضم، زشت و زننده بود و تنبیه هم شدیم و به واقع خجالت‌آور است که نمی‌توانم در این خصوص از مردم معذرت‌خواهی کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم فولاد خوزستان در تمام نقاط زمین در نیمه دوم بازی بد ظاهر شد و گل خورد و چنین بازی اصلا در فکر من نمی‌گنجد.

ویسی با تبریک به تیم آلومینیوم اراک گفت: این تیم در نیمه دوم رقابت برتر میدان بود و می‌توانست گل‌های بیشتری را نیز وارد دروازه کند.
وی اظهار داشت: تلاش بر این است که در رقابت بعدی بتوانیم جبران کنیم و با همه وجود بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: باید ایرادها به طور جدی واکاوی شود و در حد نام فولاد و خوزستان در رقابت‌های لیگ حاضر شویم.
ویسی بیان کرد: جام حذفی نیست که از گردونه خارج شویم، باید بلند شد و به مسابقات برگشت و با رفع ایراد و کالبدشناسی و تقویت مسایل روحی جبران کرد.
وی گفت: اگر با این روند پیش رویم چند هفته اول کار برای فولاد خطرناک و سخت می‌شود و مردم از نتیجه ما ناراحت هستند و من هم ناراحتم و امیدوارم هفته آینده جبران شود.

تیم فولاد خوزستان عصر چهارشنبه در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم آلومینیوم اراک با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد.

نظر شما